mboost-dp1
Koebe Nexus One i USA, men bruge den i DK
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej
Jeg sidder pt. i USA og overvejer at koebe en Nexus One. Som jeg forstaar det kan man kun koebe den over nettet men det er intet problem.
Mit problem er at jeg ikke er sikker paa hvad for en model man skal vaelge hvis den skal fungere i Danmark.
https://www.google.com/phone/choose?hl=en&gl=U... (de to oeverste valgmuligheder), hvilken en?
1. Compatible with 3G on T-Mobile (U.S.)
Supports three 3G/UMTS bands (900/AWS/2100 MHz) and four GSM radio frequencies (850/900/1800/1900 MHz)
eller
2. Compatible with 3G on AT&T (U.S.) and these wireless providers in Canada.
Supports three 3G/UMTS bands (850/1900/2100 MHz) and four GSM radio frequencies (850/900/1800/1900 MHz)
eller er det lige meget hvilken?
paa forhaand tak.
Jeg sidder pt. i USA og overvejer at koebe en Nexus One. Som jeg forstaar det kan man kun koebe den over nettet men det er intet problem.
Mit problem er at jeg ikke er sikker paa hvad for en model man skal vaelge hvis den skal fungere i Danmark.
https://www.google.com/phone/choose?hl=en&gl=U... (de to oeverste valgmuligheder), hvilken en?
1. Compatible with 3G on T-Mobile (U.S.)
Supports three 3G/UMTS bands (900/AWS/2100 MHz) and four GSM radio frequencies (850/900/1800/1900 MHz)
eller
2. Compatible with 3G on AT&T (U.S.) and these wireless providers in Canada.
Supports three 3G/UMTS bands (850/1900/2100 MHz) and four GSM radio frequencies (850/900/1800/1900 MHz)
eller er det lige meget hvilken?
paa forhaand tak.
Jeg sidder med en Nexus One ved siden af mig, og den virker ganske glimrende herhjemme.
Jeg købte den første (T-Mobile) udgaven, men så vidt jeg kan se så burde det være ligemeget da de danske UMTS netværk kører på 2100MHz, som begge udgaver understøtter. Samtidig, som du kan se, er begge telefoner quad-band og GSM vil altså ikke være noget problem.
Jeg købte den første (T-Mobile) udgaven, men så vidt jeg kan se så burde det være ligemeget da de danske UMTS netværk kører på 2100MHz, som begge udgaver understøtter. Samtidig, som du kan se, er begge telefoner quad-band og GSM vil altså ikke være noget problem.
Har også set flere (3 indtil videre) med en nexus one på mit stuide, så burde ikke været et større problem, ved dog ikke hvilken version, men som #2 så er det lige meget i Danmark (og resten af EU). Er svjv heller ikke simlåst.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_UMTS_networks...
Så længe den understøtter 2100MHz, er det intet problem, så køb du dig bare den du helst vil have.
Har også selv den første T-Mobile udgaven, hvilket fungere glimrende
Så længe den understøtter 2100MHz, er det intet problem, så køb du dig bare den du helst vil have.
Har også selv den første T-Mobile udgaven, hvilket fungere glimrende
MiniatureZeus (3) skrev:Er svjv heller ikke simlåst.
N1 er ganske rigtigt ikke sim-låst, medmindre man køber en af dem med abonnement (og hvorfor skulle man dog det, hvis man ikke bor i USA).
Mit eneste problem (og det var et lille et) var at BiBoB ikke kendte den, og derfor ikke kunne sende en konfigurationsbesked med GPRS og MMS settings. Det er dog nemt nok at sætte op på telefonen, alle de nødvendige oplysninger er på hjemmesiden. (Er de sikkert også ved andre forhandlere)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.