mboost-dp1

Lan

Gå til bund
Gravatar #1 - Jedihamster
28. jan. 2011 08:25
Hej Newz

Skal holde et lille lan senere med en ven, men jeg står i den uheldige situation at da vi skulle have installeret nye kanaler rodede yousee med internettet og har derfor ikke internet indtil mandag.

Hvad har vi af muligheder for at spille lan?
Gravatar #2 - Norrah
28. jan. 2011 09:05
Kan godt være mig der ikke helt forstår dit spørgsmål..
Eller sagt på godt dansk, jeg forstår ikke dit spørgsmål..
Lets face it, det giver meget lidt mening..

LAN - Local Area Network

Har på ingenmåde behov for internet...
Så med mindre du har behov for at spille WOW - eller lignende - så kan du sagtens klare det.

Mit spørgsmål til dig er dog, hvad havde du tænkt dig? Dit spørgsmål er meget... ubegrænset.. så det er ret så svært at definere om du kan det - hvad det så end er.
Gravatar #3 - Jedihamster
28. jan. 2011 09:11
Vi har ingen forbindelse til internettet udefra, men kan det lade sig gøre at vi bare forbinder os til vores router og så spiller alverdens spil som ikke kræver internetforbindelse? Wc3, minecraft osv.
Gravatar #4 - izym
28. jan. 2011 09:12
Minecraft vil ikke være muligt at spille, men WC3 osv. burde ikke være noget problem.
Gravatar #5 - NightZtorm
28. jan. 2011 09:15
kan godt være jeg tager fejl, men mener da at man kan oprette en lokal minecraft server og spille sammen uden internet (vil mene det bare kræver at pc'en er "godkendt" til at spille minecraft offline)
Gravatar #6 - Jedihamster
28. jan. 2011 09:23

Hvis Wc3 er muligt er Minecraft også muligt, så længe jeg sætter den til offline. Serveren skulle sagtens kunne blive kørt lokalt.

Tak for svarene!
Gravatar #7 - Kris
28. jan. 2011 10:24
Man føler sig gammel når man indser at den nye genneration ikke forstår at I gamle dage kunne man godt spille sammen i spil helt uden internet.
Gravatar #8 - paradise_lost
28. jan. 2011 11:33

MOHAA er altid sjovt i LAN

Kris (7) skrev:
Man føler sig gammel når man indser at den nye genneration ikke forstår at I gamle dage kunne man godt spille sammen i spil helt uden internet.

Yes, har det på samme måde, kan stadig huske dengang hvor LAN kun var 10mbit og der var 2mbit ud til 100+ personer
Gravatar #9 - rasmussen
28. jan. 2011 12:42
Ahhh ja! Jeg savner token ring netværk :)
Gravatar #10 - siliankaas
28. jan. 2011 12:53
#9 Gør du nu også det? :D
Gravatar #11 - rasmussen
28. jan. 2011 13:41
siliankaas (10) skrev:
#9 Gør du nu også det? :D

Næh! Nu du siger det, så må jeg give dig ret.
Gravatar #12 - Daniel-Dane
29. jan. 2011 16:42
Der findes sikkert også et "Offline LAN fix" til SCII, som I kan bruge, medens I IKKE er på nettet.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login