mboost-dp1
Lan
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej Newz
Skal holde et lille lan senere med en ven, men jeg står i den uheldige situation at da vi skulle have installeret nye kanaler rodede yousee med internettet og har derfor ikke internet indtil mandag.
Hvad har vi af muligheder for at spille lan?
Skal holde et lille lan senere med en ven, men jeg står i den uheldige situation at da vi skulle have installeret nye kanaler rodede yousee med internettet og har derfor ikke internet indtil mandag.
Hvad har vi af muligheder for at spille lan?
Kan godt være mig der ikke helt forstår dit spørgsmål..
Eller sagt på godt dansk, jeg forstår ikke dit spørgsmål..
Lets face it, det giver meget lidt mening..
LAN - Local Area Network
Har på ingenmåde behov for internet...
Så med mindre du har behov for at spille WOW - eller lignende - så kan du sagtens klare det.
Mit spørgsmål til dig er dog, hvad havde du tænkt dig? Dit spørgsmål er meget... ubegrænset.. så det er ret så svært at definere om du kan det - hvad det så end er.
Eller sagt på godt dansk, jeg forstår ikke dit spørgsmål..
Lets face it, det giver meget lidt mening..
LAN - Local Area Network
Har på ingenmåde behov for internet...
Så med mindre du har behov for at spille WOW - eller lignende - så kan du sagtens klare det.
Mit spørgsmål til dig er dog, hvad havde du tænkt dig? Dit spørgsmål er meget... ubegrænset.. så det er ret så svært at definere om du kan det - hvad det så end er.
Vi har ingen forbindelse til internettet udefra, men kan det lade sig gøre at vi bare forbinder os til vores router og så spiller alverdens spil som ikke kræver internetforbindelse? Wc3, minecraft osv.
kan godt være jeg tager fejl, men mener da at man kan oprette en lokal minecraft server og spille sammen uden internet (vil mene det bare kræver at pc'en er "godkendt" til at spille minecraft offline)
kan godt være jeg tager fejl, men mener da at man kan oprette en lokal minecraft server og spille sammen uden internet (vil mene det bare kræver at pc'en er "godkendt" til at spille minecraft offline)
Hvis Wc3 er muligt er Minecraft også muligt, så længe jeg sætter den til offline. Serveren skulle sagtens kunne blive kørt lokalt.
Tak for svarene!
Hvis Wc3 er muligt er Minecraft også muligt, så længe jeg sætter den til offline. Serveren skulle sagtens kunne blive kørt lokalt.
Tak for svarene!
MOHAA er altid sjovt i LAN
Yes, har det på samme måde, kan stadig huske dengang hvor LAN kun var 10mbit og der var 2mbit ud til 100+ personer
MOHAA er altid sjovt i LAN
Kris (7) skrev:Man føler sig gammel når man indser at den nye genneration ikke forstår at I gamle dage kunne man godt spille sammen i spil helt uden internet.
Yes, har det på samme måde, kan stadig huske dengang hvor LAN kun var 10mbit og der var 2mbit ud til 100+ personer
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.