mboost-dp1
Laptop køler
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hello:)
Min yderst dyre laptop brænder sindsygt varm... Jeg er bange for at køleren er stået en smule af, eller bare blevet gammel... En kammerat har købt en laptopkøler i form af en stander og to blæsere... Han siger selv at det virker temmelig godt, men jeg ville høre om andre har haft gode erfaringer med det inden jeg går ud og investerer:)?
Min yderst dyre laptop brænder sindsygt varm... Jeg er bange for at køleren er stået en smule af, eller bare blevet gammel... En kammerat har købt en laptopkøler i form af en stander og to blæsere... Han siger selv at det virker temmelig godt, men jeg ville høre om andre har haft gode erfaringer med det inden jeg går ud og investerer:)?
De kan være meget gode, hvis din bærbar er blandt de 5% af bærbare der har ventilationshuller der hvor køleren blæser, samt de forskellige blæsere ikke skal modarbejde hinanden.
Desuden skal du huske at tage køleren med dig hvor du bruger din bærbare.
Sørg i stedet for at hele "kølekanalen" på den bærbare er fri for støv, hundehår osv.
Og sørg altid for at din bærbare står på et fladt underlag. Senge, gulvtæpper osv. er en dræber.
Hvis du er teknisk minded, vil jeg også anbefale dig at afmontere køleren og sørge for at bruge en god termisk pasta, samt smøre blæserne.
Desuden skal du huske at tage køleren med dig hvor du bruger din bærbare.
Sørg i stedet for at hele "kølekanalen" på den bærbare er fri for støv, hundehår osv.
Og sørg altid for at din bærbare står på et fladt underlag. Senge, gulvtæpper osv. er en dræber.
Hvis du er teknisk minded, vil jeg også anbefale dig at afmontere køleren og sørge for at bruge en god termisk pasta, samt smøre blæserne.
#2 Jeg renser den engang hver anden måned... Det virker bare mindre og mindre... Og MSI er temmelig elendige til deres kundeservice så jeg kan ikke engang få at vide om jeg kan købe en ny køler:S
Men jeg tænkte nemlig nok at det ville være lidt situationelt om de virkede:(
Men jeg tænkte nemlig nok at det ville være lidt situationelt om de virkede:(
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.