mboost-dp1
Lyd væk i Windows 7
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hey folkens,
Her den anden dag havde damen fjernet mit lydkabel og smidt det i sin ipod, og da jeg satte det i computeren igen var lyden væk.
Jeg har ikke fået lyden til at virke endnu, og vil høre om I kender til nogle programmer eller andet sjovt, der kan teste, hvorvidt mit onboard lyd er brændt af, eller der bare er noget, der blokerer det.
Her den anden dag havde damen fjernet mit lydkabel og smidt det i sin ipod, og da jeg satte det i computeren igen var lyden væk.
Jeg har ikke fået lyden til at virke endnu, og vil høre om I kender til nogle programmer eller andet sjovt, der kan teste, hvorvidt mit onboard lyd er brændt af, eller der bare er noget, der blokerer det.
Jeg går ud fra at du har set efter at den ikke viser fejl i device manager? At driveren fungerer korrekt? At det er alt lyd som ikke kommer ud eller blot bestemte programmer? At der er skruet op for alle kanaler? At du har prøvet med externe højtalere sat til? At selve lydkablet ikke har taget skade? :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.