mboost-dp1

Lydkort til Creative GigaWorks S750 lydsystem?

Gå til bund
Gravatar #1 - spazz
13. jun. 2008 11:01
Jeg har netop bestilt et Creative lydsystem og tænker på at købe et eksternt nyt lydkort til det. Jeg bruger laptop, så det lydkort der sidder i den, er ikke specielt godt...

Det jeg leder efter er et lydkort som er godt til 7.1 lydsystemer og som giver det noget god lyd.. Da jeg ikk skal bruge lydkortet til andet skal prisen ikke være for høj..

Så det jeg leder efter er, et godt eksternt lydkort til en fornuftig pris.

Håber på feedback.
Gravatar #2 - spazz
14. jun. 2008 14:58
Der må da være en der ved noget?
Gravatar #3 - engfeh
14. jun. 2008 15:50
ExpressCard, PCMCIA eller USB?
Gravatar #4 - Norrah
14. jun. 2008 17:16
#1 Det her er det tætteste du kommer på noget anvendeligt, men til et gigaworks, ville jeg nu havde forslået noget lidt mere. High end.

Som et internt Auzentech lydkort. Misforstå mig endelig ikke, creative er godt, men de bruger ikke helt de samme komponenter, de spare gerne på vitale dele, og lader deres spu klare det meste. Hvilket betyder du mister fine detaljer, som du dog alligevel kun opnår med gode højtalere, som netop Gigaworks 7.1 er i stand til at give dig. Mener det har et frekvens område på 16-40.000hz Hvilket er uden for alle spektre som vi kan høre. Og forbi selv hunde.

Men som sagt, du finder nok ikke noget bedre end en omgang creative. og mit umiddelbare gæt er at PCMCIA stikker USB i kvalitet og anvendelse.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login