mboost-dp1

Manglende SMS'er mellem iPhone og Samsung Galaxy

Gå til bund
Gravatar #1 - markjensen
20. feb. 2012 11:27
Hej!

En veninde har et problem med to telefoner som I måske kan løse. Jeg har desværre kun et billede af hendes spørgsmål.

Billede!!!

Hun siger at hun har prøvet at slette samtalerne.

På forhånd tak

Mark
Gravatar #2 - Zombie Steve Jobs
20. feb. 2012 12:04
Det lyder mere som en netværksfejl.
Gravatar #3 - markjensen
20. feb. 2012 15:45
Efter sigende skulle de manglende beskeder være kommet i dag, så du har nok ret, Zombie. Det var nok en netværksfejl.
Gravatar #4 - Mort
20. feb. 2012 16:52
Jeg tror at der er noget du har helt misforstået...

Hvis din veninde skal have hjælp fra newz, så skal du poste et billede af hende og ikke af hendes beskeder :op
Gravatar #5 - makloka
20. feb. 2012 17:41
Er jeg den eneste der tænker http://funplaze.com/wp-content/uploads/2012/02/tum... når jeg ser dit billede
Gravatar #6 - markjensen
20. feb. 2012 18:00
makloka (5) skrev:
Er jeg den eneste der tænker http://funplaze.com/wp-content/uploads/2012/02/tum... når jeg ser dit billede

We need to go derper!

Det er vist noget med at hun tog et billede (fordi jeg åbenbart er så flink at skrive wall of texts ind), men da jeg så bad hende om at sende teksten som tekst, løb hun tør for strøm.

Mort (4) skrev:

Hvis din veninde skal have hjælp fra newz, så skal du poste et billede af hende og ikke af hendes beskeder :op

Det må være en challenge!
Gravatar #8 - Daniel-Dane
20. feb. 2012 19:22
Jeg gav forresten Mark en sjov-rating, fordi han ikke selv skrev teksten fra screenshotet ind.

markjensen (6) skrev:
We need to go derper!

http://peecee.dk/uploads/022012/19.jpg

Rainmeter (7) skrev:
This deep?

http://peecee.dk/uploads/022012/25.jpg
Gravatar #11 - Bundy
21. feb. 2012 11:09
uTorrent?! PIRAAAATSVIIIIIIINNNN ARRRRGGHGHHH

also Derp
Gravatar #12 - markjensen
21. feb. 2012 11:51
Origin?! EA-SVIIIIIIINNNN ARRRRGGHGHHH
Gravatar #13 - Mnc
21. feb. 2012 16:25
Bundy (11) skrev:
uTorrent?! PIRAAAATSVIIIIIIINNNN ARRRRGGHGHHH

Nej nej, jeg hentede bare lige den sidste nye ubuntu til VMware Player. ;)
Gravatar #14 - markjensen
21. feb. 2012 17:14
Telefonerne er forresten begyndt på det igen!
Gravatar #15 - Chewy
21. feb. 2012 17:55
@ #14
Har de samme selskab?

Hvis de skal fejlmelde (hvilket lyder som en ide), skal i bruge følgende oplysninger:

Telefon mærke/model.
Udbyder (Telia/TDC/etc.).
3 eksempler, med dato og klokkeslet. Helst med minimum et par timer imellem.
Og så er det modtagerens selskab det skal meldes til (afsenderens selskab har ingen mulighed for at se hvad der sker med SMSen når den forlader deres netværk).
Og så er der et par andre småting, som jeg ikke lige kan huske. Men de burde kunne besvares med det samme.
Det vigtiste at have i baghånden er de 3 eksempler, mærke/model samt udbyder. (Hvis du vil slippe for at skulle ringe igen)..

Det kan være at de kan nøjes med at "smide" telefonen af netværket, så at sige. Når det er gjort skal man vente et par minutter og så slukke/tænde telefonen.
Dermed vil telefonen/SIM kortet logge på netværket på ny, og samtidig genskabe nogle indstillinger..
Gravatar #16 - AO
23. feb. 2012 09:41
Hej Chewy, tak for dit forslag (det er mig med problemet ;)).. Vi har ikke samme selskab, vi har hhv. 3 og Telia. Vi prøver at kontakte 3 (hans selskab) i morgen efter vi har fundet 3 eksempler. Det mærkelige er dog, at det har virket udemærket i næsten 2 dage nu. Men nu er det MMS'er den er galt med i stedet for :p men tak for din hjælp! :D
Gravatar #17 - Ronson ⅍
23. feb. 2012 10:20
Det var så lidt.
Gravatar #18 - XorpiZ
23. feb. 2012 10:57
Stalker du samtlige tråde Ronson? Det er imponerende så ofte du kommer først med den bemærkning.
Gravatar #19 - snesman
23. feb. 2012 11:11
AO (16) skrev:
Hej Chewy, tak for dit forslag (det er mig med problemet ;)).. Vi har ikke samme selskab, vi har hhv. 3 og Telia. Vi prøver at kontakte 3 (hans selskab) i morgen efter vi har fundet 3 eksempler. Det mærkelige er dog, at det har virket udemærket i næsten 2 dage nu. Men nu er det MMS'er den er galt med i stedet for :p men tak for din hjælp! :D

Vi gør hvad vi kan. Vend endelig tilbage når/hvis sagen er løst.

Also:

Mort (4) skrev:

*hint hint

Gravatar #20 - Rainmeter
23. feb. 2012 13:20
Hvis hun vender tilbage, så jeg det skal være med endnu et billede, som jeg så kan tage endnu et billede af!
Gravatar #21 - markjensen
23. feb. 2012 15:40
Hvis man gør det nok gange, skaber man et sort hul
Gravatar #22 - Daniel-Dane
23. feb. 2012 17:41
Som fysiker kan jeg afkræfte det udsagn.
Gravatar #23 - Chewy
23. feb. 2012 17:44
@ #16
Det var så lidt :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login