mboost-dp1

MedieCenter: Blæser løs + og tager HD

Gå til bund
Gravatar #1 - bytemind
25. jun. 2009 16:56
Hej,

Jeg har længe været på udkig efter noget hardware til at komme igang med at bygge mit medie center, men jeg stiller måske lidt for store krav, for jeg har endnu ikke fundet noget, her kommer hvad jeg drømmer om.

1. Blæser løs
2. Kan afspille rippet blue ray og H264, altså HD
3. Helst et mini-ITX bundkort, da det er 17x17 - det kan LIGE være i den Bang og Olufsen box jeg har til formålet ;) - Det behøver selvfølgelig ikke være et mini-ITX, det er bare det bedste bud jeg selv har fundet - Intel har f.eks. lavet et fedt et med HW dekodning af HD.
4. Skal have en browser, så jeg er fri for at tænde min bærbar for at tjekke mail osv.

Også gerne HDMI, digital lyd osv.

Jeg har også kigget på nogle hardware bokse, men så har de f.eks. ikke nogen browser osv.

Kan I hjælpe? ;)
Gravatar #2 - siliankaas
25. jun. 2009 17:28
Nu har jeg ikke selv erfaring med den, men har hørt mange kollegaer tale varmt for en Mac Mini med Plex

Det skulle vist være toppen af poppen lige pt, og så "slipper" du for at samle noget selv.

Selv har jeg en Dvico boks fra Tvix, jeg er MEGET tilfreds med, men den har ikke browser.
Gravatar #3 - Plimmer
25. jun. 2009 18:38
Zotac

Tror ikke det er en god ide at køre helt uden blæsere, men hvis du kan få en 120mm blæser til at blæse indover tror jeg ikke du får nogen problemer.
Gravatar #4 - Zombie Steve Jobs
27. jun. 2009 09:13
Lol...
Når manglende ordsammensætning giver en anden mening.
Gravatar #5 - nielsbuus
27. jun. 2009 09:25
#4, ja - den skal helst larme så meget som overhovedet muligt. :D
Gravatar #6 - Zombie Steve Jobs
27. jun. 2009 09:39
#5 JA, den duer selvfølgelig også, jeg troede det var et supportspørgsmål:
Blæser løs, og at den sidder løs gør så et eller andet ved HD'en.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login