mboost-dp1
MedieCenter: Blæser løs + og tager HD
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej,
Jeg har længe været på udkig efter noget hardware til at komme igang med at bygge mit medie center, men jeg stiller måske lidt for store krav, for jeg har endnu ikke fundet noget, her kommer hvad jeg drømmer om.
1. Blæser løs
2. Kan afspille rippet blue ray og H264, altså HD
3. Helst et mini-ITX bundkort, da det er 17x17 - det kan LIGE være i den Bang og Olufsen box jeg har til formålet ;) - Det behøver selvfølgelig ikke være et mini-ITX, det er bare det bedste bud jeg selv har fundet - Intel har f.eks. lavet et fedt et med HW dekodning af HD.
4. Skal have en browser, så jeg er fri for at tænde min bærbar for at tjekke mail osv.
Også gerne HDMI, digital lyd osv.
Jeg har også kigget på nogle hardware bokse, men så har de f.eks. ikke nogen browser osv.
Kan I hjælpe? ;)
Jeg har længe været på udkig efter noget hardware til at komme igang med at bygge mit medie center, men jeg stiller måske lidt for store krav, for jeg har endnu ikke fundet noget, her kommer hvad jeg drømmer om.
1. Blæser løs
2. Kan afspille rippet blue ray og H264, altså HD
3. Helst et mini-ITX bundkort, da det er 17x17 - det kan LIGE være i den Bang og Olufsen box jeg har til formålet ;) - Det behøver selvfølgelig ikke være et mini-ITX, det er bare det bedste bud jeg selv har fundet - Intel har f.eks. lavet et fedt et med HW dekodning af HD.
4. Skal have en browser, så jeg er fri for at tænde min bærbar for at tjekke mail osv.
Også gerne HDMI, digital lyd osv.
Jeg har også kigget på nogle hardware bokse, men så har de f.eks. ikke nogen browser osv.
Kan I hjælpe? ;)
#5 JA, den duer selvfølgelig også, jeg troede det var et supportspørgsmål:
Blæser løs, og at den sidder løs gør så et eller andet ved HD'en.
Blæser løs, og at den sidder løs gør så et eller andet ved HD'en.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.