mboost-dp1
Mistet DATA på ekstern harddisk.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej alle! :)
En klassekammerat har en ekstern harddisk, hvor der er lagt de vigtigste ting over på, for at sikre dem. Det har ikke virket da dataene nu ikke er til at bruge.
Det der er sket er at den var sluttet til computeren, og man sagtens kunne se selve drevet på computeren, men når man så åbnede den kunne man intet data se.
Jeg har hørt om en masse programmer, hvor man kan genskabe det. Mange siger også at hvis man prøver selv, så kan man gøre situationen endnu værre.
Spørgsmålet er så: Er der nogen chance for at få det mistede tilbage?
På forhånd tak :)
Mvh.
Jonas Donbæk
En klassekammerat har en ekstern harddisk, hvor der er lagt de vigtigste ting over på, for at sikre dem. Det har ikke virket da dataene nu ikke er til at bruge.
Det der er sket er at den var sluttet til computeren, og man sagtens kunne se selve drevet på computeren, men når man så åbnede den kunne man intet data se.
Jeg har hørt om en masse programmer, hvor man kan genskabe det. Mange siger også at hvis man prøver selv, så kan man gøre situationen endnu værre.
Spørgsmålet er så: Er der nogen chance for at få det mistede tilbage?
På forhånd tak :)
Mvh.
Jonas Donbæk
spuce (4) skrev:link
Inden jeg spørger om hjælp HAR jeg søgt på google først. Og ja, jeg har læst links, fra de 2 første sider.
Og som jeg skrev:
Jonas Donbæk skrev:Jeg har hørt om en masse programmer, hvor man kan genskabe det. Mange siger også at hvis man prøver selv, så kan man gøre situationen endnu værre.
Informationer, jeg fik fra Google.
Jeg synes det er ufatteligt hvad andre mennesker har imod at hjælpe?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.