mboost-dp1
motherboard selector ?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
#1 inzane
Hvad du efterspørger kan ikke lade sig gøre. Samt ville det nok også være en dårlig idé rent økonomisk...
Produktionsomkostningerne ville jo være væsentligt højere.
Samt tvivler jeg på at ret mange ville være villige til at smide det dobbelte efter et MB, som i sidste ende kan risikere at performe dårligere end et prefabrikeret MB.
Hvad du efterspørger kan ikke lade sig gøre. Samt ville det nok også være en dårlig idé rent økonomisk...
Produktionsomkostningerne ville jo være væsentligt højere.
Samt tvivler jeg på at ret mange ville være villige til at smide det dobbelte efter et MB, som i sidste ende kan risikere at performe dårligere end et prefabrikeret MB.
#13 -> og tilføj micro atx, socket 775 og dual GB lan og 3 ddr2 slots...
det var et eksempel ned de 8 sata porte..
google kan jeg sq da selv finde ud af at bruge, og ikke for at nedgøre google (for den er fed) men den kan bare ikke alt.
derfor jeg efterspurgte en side som edbpriser. men ikke edbpriser. men en tilsvarende/ligende side.
det var et eksempel ned de 8 sata porte..
google kan jeg sq da selv finde ud af at bruge, og ikke for at nedgøre google (for den er fed) men den kan bare ikke alt.
derfor jeg efterspurgte en side som edbpriser. men ikke edbpriser. men en tilsvarende/ligende side.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.