mboost-dp1
My Movies
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
#1:
Jeg har lavet en "anderledes" løsning hjemme ved damen.
Jeg har boret hul i væggen og forlænget stik og kabler fra hendes stationære ind til TV'et så hun kan bruge remoten til hendes X-Fi Elite Pro breakoutbox (mens hun ligger på sofaen) til at cruise rundt på hendes PC drev i Creatives mediacenter.
Hvorfor købe en PC til (der gerne vil være en rigtigt PC når den bliver stor) når man bare kan udvide det man har?
Derhjemme bruger jeg selv en Kiss (DP-1500 mener jeg)...alt jeg har brug for er et ethernetkabel fra min PC.
2 løsninger der nok ikke er på "mode" blandt jeg-bygger-selv-mit-medie-center-folket... men jeg kan altså ikke få mig selv til at betale for en gang crap-PC (når jeg nu har en i7 rig)...bare for at kunne se film.
Jeg har lavet en "anderledes" løsning hjemme ved damen.
Jeg har boret hul i væggen og forlænget stik og kabler fra hendes stationære ind til TV'et så hun kan bruge remoten til hendes X-Fi Elite Pro breakoutbox (mens hun ligger på sofaen) til at cruise rundt på hendes PC drev i Creatives mediacenter.
Hvorfor købe en PC til (der gerne vil være en rigtigt PC når den bliver stor) når man bare kan udvide det man har?
Derhjemme bruger jeg selv en Kiss (DP-1500 mener jeg)...alt jeg har brug for er et ethernetkabel fra min PC.
2 løsninger der nok ikke er på "mode" blandt jeg-bygger-selv-mit-medie-center-folket... men jeg kan altså ikke få mig selv til at betale for en gang crap-PC (når jeg nu har en i7 rig)...bare for at kunne se film.
Bruger selv PS3 som frontend fra TV, har så PS3 Media Server kørende på den stationære spand. Streamer skidtet over WIFI, det kan ikke trække Full HD (tilnærmelsesvis), men det må jo komme når jeg får trukket et kabel.
Det kræver naturligvis at du ejer en PS3.
Link til PS3 Media Server:
http://ps3mediaserver.blogspot.com/
Det kræver naturligvis at du ejer en PS3.
Link til PS3 Media Server:
http://ps3mediaserver.blogspot.com/
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.