mboost-dp1

Netgear WGR 614 Port forwarding

Gå til bund
Gravatar #1 - Dan2
24. mar. 2009 17:02
Hej alle
Jeg har en Netgear WGR 614 hvor jeg på LAN kører med en server
denne server kører IIS, jeg har sat IIS til at dele WEBsite med alle, og hvis jeg inde på LAN taster IP/site kommer de som de skal nu vil jeg gerne ha dem ud på WAN gennem min router, men jeg kan ikke se sitet på WAN siden, har prøvet at slå alt Firewall fra men det hjælper heller ikke. er det sådan at der er nogle der ved om jeg kan lave en nybegynder fejl, det skal lige siges at jeg ikke er forstærk i det her IT så slap af med de der fagudtrykende

:-)

MVH

D
Gravatar #3 - Dan2
24. mar. 2009 17:29
Jep det bekræfter bare at jeg har gjort det jeg skulle. kan så bare ikke forstå ar den ikke vises på WAN siden...
ellers så mange tak for det hurtige svar...

D
Gravatar #4 - siliankaas
24. mar. 2009 17:47
#3 Nu ved jeg ikke hvordan du tester om det virker - men ikke alle routere tillader du tilgår en Mapped port/ip via din egen Wan hvisa du forstår...

Det er bedst hvis du får en anden til at teste med din Wan IP.
Gravatar #5 - Dan2
24. mar. 2009 17:53
Jeg bruger en anden opkobling 3G som jeg har lånt. til formålet netop fordi jeg fik atvide at jeg ikke ville kunne se min egen WAN IP
Gravatar #6 - siliankaas
24. mar. 2009 18:13
Okay - jeg kender hverken IIS eller Netgear - så måske der skal andre på banen så (??)

Har du en log i din router, eller måske mulighed for at køre en Debug ?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login