mboost-dp1
Nogen med erfaring med Acer M5640 købt i Bilka?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej med jer.
Er der nogle af jer som har kendskab til modellen M5640-4G320, som har været på tilbud siden for omkring to uger siden i Bilka (og stadig er, dog med lidt forskellig specifikation). De tekniske specifikationer ser fine ud, men hvordan er støjniveauet? Og hvordan er kabinettets kvalitet? Kan det sammenlignes med HPs? Folk med erfaringer med andre Acer-pcere i prisklassen 4-5000 er også velkomne til at byde ind med deres kommentarer.
Er der nogle af jer som har kendskab til modellen M5640-4G320, som har været på tilbud siden for omkring to uger siden i Bilka (og stadig er, dog med lidt forskellig specifikation). De tekniske specifikationer ser fine ud, men hvordan er støjniveauet? Og hvordan er kabinettets kvalitet? Kan det sammenlignes med HPs? Folk med erfaringer med andre Acer-pcere i prisklassen 4-5000 er også velkomne til at byde ind med deres kommentarer.
har en acer extensa 5420g (bærbar)
kostede 6000,-
3GB ram
256 grafik
250 GB hdd 5400 rpm
2.0 Ghz
den larmer når man har brugt den i længere tid/gamer og bliver hurtigt varm... man kan dog sagtens sidde med den på benene..
men dejlig computer :)
kostede 6000,-
3GB ram
256 grafik
250 GB hdd 5400 rpm
2.0 Ghz
den larmer når man har brugt den i længere tid/gamer og bliver hurtigt varm... man kan dog sagtens sidde med den på benene..
men dejlig computer :)
Beklager, men den erfaring jeg har med acer er at:
-Man finder altid en lille lumsk fejl i dem..
-De går hurtigt i stykker..
-Og de er for dyre i forhold til hvad de indeholder, man kunne sige at de satte en Seat Ibiza's mortor i et Ferrari stel..
Har bedre erfaring med Hp, tjek dem Edbpriser.dk
-Man finder altid en lille lumsk fejl i dem..
-De går hurtigt i stykker..
-Og de er for dyre i forhold til hvad de indeholder, man kunne sige at de satte en Seat Ibiza's mortor i et Ferrari stel..
Har bedre erfaring med Hp, tjek dem Edbpriser.dk
jeg har tvætimod dårlige erfaringer med HP og holder mig fra dem :) mener jeg engang fik en computer med så mange programmer på at det fyldte like 6gig..og halvdelen var "driver attachments" dvs. programmer som var besværlige at få væk osv:P plus deres bærbare bliver MEGA varme..
desuden har de altid mange klistermærker og andre grimme ting på deres pcer :)
kører så også acer, og er yderst tilfreds.
desuden har de altid mange klistermærker og andre grimme ting på deres pcer :)
kører så også acer, og er yderst tilfreds.
#4 hehe du kører Acer og har derfor en boksepude ved siden af? :D
Ontopic:
Har haft en Acer. Den er ikke i stykker men den vil ingen ting. Jeg har så installeret Ubuntu efter som det er det eneste den vil æde.
Sys ikke acer er særlig gode computer. Men der er vel en downside til alt ting. HP har en tendens til at blive varme.
Jeg kører Selv Lenovo og er ret godt tilfreds med den.
Men det kommer jo i sidste ende an på hvad du har brug for.
Ontopic:
Har haft en Acer. Den er ikke i stykker men den vil ingen ting. Jeg har så installeret Ubuntu efter som det er det eneste den vil æde.
Sys ikke acer er særlig gode computer. Men der er vel en downside til alt ting. HP har en tendens til at blive varme.
Jeg kører Selv Lenovo og er ret godt tilfreds med den.
Men det kommer jo i sidste ende an på hvad du har brug for.
du har faktisk til dels ret i det med at de er for dyre..
min første com var også en acer bærbar... 5,5k
512 ram
64 DELT grafik (kan ikke huske hvad kortet hedder)
80 GB hdd
ELENDIG touchpad
den jeg har nu kender i :)
du har faktisk til dels ret i det med at de er for dyre..
min første com var også en acer bærbar... 5,5k
512 ram
64 DELT grafik (kan ikke huske hvad kortet hedder)
80 GB hdd
ELENDIG touchpad
den jeg har nu kender i :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.