mboost-dp1

Nvidia GTS 250 eller Radeon HD5770?

Gå til bund
Gravatar #1 - Hightower2010
13. mar. 2010 18:11
Heysa! (ny bruger her på siden)

Jeg skal til at købe en gamer-pc og er i tvivl om jeg skal vælge Nvidia GeForce GTS250 1GB Dedikeret PCI-E eller om det skulle være Radeon HD5770 1GB GDDR5 RAM

Dette er en "budget" grafikkort løsning, så i behøver ikke komme med at jeg burde anskaffe mig Radeon HD 5870, det har jeg ikke penge til..

Jeg vil bare gerne køre spil som fx Dragon Age Origins og Mass Effect 2 nogenlunde optimalt..

På forhånd tak

Mvh. Sander
Gravatar #2 - Norrah
13. mar. 2010 18:15
Ser ud til at du får mest ud af et 5770.

Men er Nvidia's næste generation ikke lige om trapperne?
For så spare du en hel del penge, eller får mere bang for your bucks hvis du lige venter en måneds tid med at købe.
Gravatar #3 - vandfarve
13. mar. 2010 18:47
Norrah (2) skrev:
Ser ud til at du får mest ud af et 5770.

Men er Nvidia's næste generation ikke lige om trapperne?
For så spare du en hel del penge, eller får mere bang for your bucks hvis du lige venter en måneds tid med at købe.

Du fortjener to gange informativ for det indlæg. Du vil ikke skrive det om i to indlæg i stedet?

#1 Jeg er helt enig i begge hans forslag.
Gravatar #4 - Hightower2010
13. mar. 2010 18:54
Tusind tak for jeres hurtige svar!

Det er ingen hemmelighed at det er på MMvisions hjemmeside jeg fandt computeren jeg ville købe, men jeg kan jo prøve at kontakte dem og høre hvornår de forhandler Nvidias nye serie. (pt. er der ikke så mange muligheder når man vælger grafikkort til den maskine jeg havde kig på http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?...
Gravatar #5 - vandfarve
13. mar. 2010 19:03
Hightower2010 (4) skrev:
Tusind tak for jeres hurtige svar!

Det er ingen hemmelighed at det er på MMvisions hjemmeside jeg fandt computeren jeg ville købe, men jeg kan jo prøve at kontakte dem og høre hvornår de forhandler Nvidias nye serie. (pt. er der ikke så mange muligheder når man vælger grafikkort til den maskine jeg havde kig på http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?...

De vil givetvis ikke forhandle grafikkortene nu, men hvis du venter til de kommer ud, så vil du kunne opleve enten, at:

1) Du kan købe et grafikkort i GF400-serien, der er bedre til den samme pris, eller;

2) Du kan købe et grafikkort fra den nuværende GF200-serie eller AMD's HD5000-serie, der er lige så gode og billigere, eller der koster det samme og er bedre end HD5770 (da alle grafikkort vil falde i pris, når GF400-serien kommer på gaden).

Hvis du kan vente, så vil jeg anbefale det, men ellers er HD5770 et rigtig godt kort. Du vil ikke fortryde det under alle omstændigheder.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login