mboost-dp1

Ny com til 10-12 K max

Gå til bund
Gravatar #1 - andersap
6. dec. 2008 14:26
Hej. Jeg overvejer om det ikke er på tide med en ny com eller i det mindste en opgradering af det jeg allerede har. Den tanke fik jeg da civ4 begyndte at køre langsomt...

Budgetet er o 10-12K max, gør ikke noget hvis det bliver mindre.

Det jeg har nu er en shuttle model:

Optisk drev: TSSTcorp SH-S183A
Net: Broadcom Netlink Gigabit ethernet
CPU: duo 2, 2.13 GHz
Grafik: GeForce 8800 GTS, 312 MB udgaven :(
Bundkort: ? skal alligevel skiftes
RAM: 2 gig DDR2 GeIl, PC2 6400, 800 MHz
Harddisk: Kan jeg ikke lige komme til, 2 år gammel 350 GB
Strøm: 450 W (peak) shuttle strømforsyning
Jeg har et G11 keyboard og en G9 mus, så det er der ingen problemer med det
Jeg har også et nyt lydkort som der ikke kunne blive plads til i min nuværende com og som skal i den nye. Så det skal der være plads til.
Kabinettet skal også udskiftes.

Er der nogle som har bud på hvor pengene bruges bedst og på hvad der kan beholdes? Jeg vil helst have fat på en intel processor og et nvidia grafikkort... Men må indrømme at jeg ikke har fulgt så meget med i markedet på det seneste... Hvad med SLI, kan det betale sig inden for en budgetramme som min?

Ved siden af alt det andet (ikke samme budget) vil jeg høre om det er ved at være tid til at skifte denne skærm ud: Mag Innovision PS-776 (17'') ? Ikke fordi jeg vil have noget som er alt for meget større, men mere billedmæssigt.
Gravatar #2 - rumagenten
6. dec. 2008 17:15
jeg har lige samlet en maskine til min kammerat,

3.0 ghz duo 2
4 gig ram
250 gb hd
450W strøm
sata brænder
ati 4870 grafik
og bundkort

det blev 5500 ca.

så hvis det skal være vildere end det, skal du nok op i core i7, nyeste intel cpu. ellers kan det gøres meget billigere.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login