mboost-dp1

Ny Gamer PC fra SHG.dk til en kammerat - Hvad synes i?

Gå til bund
Gravatar #1 - HydrA
8. apr. 2009 11:03
Er lidt amatør til sådanne noget men tror jeg har fisket en god pc til pengene til en kammerat samt et sted hvor der er god service hvis tingene går galt i modsætning til hvis jeg købte delene en smule billigere hos f.eks. getmore.
Jeg syntes at jeg har sparet godt de steder hvor der godt kan spares såsom bundkort, cpu... Men i sidste ende gør det næsten ingen forskel på hvor meget FPS man har i et spil.. Har jeg ikke også ret med det? :)
Nå men her er listen:
http://shg.dk/kundecenter/cart_ext.asp?id=JEWJU8BT...
Alle delene passer sammen ikke? Er der andre kommentar til ordren :)?
Ordretotal inkl. moms: 4.687,00
Gravatar #2 - DanaKaZ
8. apr. 2009 11:04
Ser umiddelbart fint ud.
Gravatar #3 - HydrA
8. apr. 2009 11:07
Tak skal du have :), nå jo også lige et andet spørgsmål - af GTX260 i den billige ende er der både en Inno3D og Zotac. Koster næsten det samme, hvilket ville være klogest og vælge?
Gravatar #4 - DanaKaZ
8. apr. 2009 11:14
#3 Inno3D vækker de fleste følelser af tillid hos mig :-) men det er jo ikke nogen garanti.

Nogen speciel grund til at du har valgt et Nvidia?
Gravatar #5 - HydrA
8. apr. 2009 12:16
#4 Fordi mange spil siger "Nvidia, the way its meant to be played". Så må det da være Nvidia man skal have :P?
Ej men bare fordi jeg har bedst erfaringer med dem, gider ikke til at rende ind i mærkelige problemer med ATI og deres drivers, understøttelser osv.
Gravatar #6 - DanaKaZ
8. apr. 2009 13:58
#5 Ok, er heller ikke så meget inde i grafik kort som jeg har været. Men har bare læst gode ting om de nye AMD.

Men det du har valgt ser også ud til at være et fint kort.
Gravatar #7 - paradise_lost
8. apr. 2009 17:11
Jeg har rigtig dårlige erfaringer med Inno3D men måske bare mig der har været uheldig..
Gravatar #8 - Svindleren
8. apr. 2009 20:39
jeg har haft inno3D, der var ingen problemer der... måske du uheldig har været :)

havde 8800gts
Gravatar #9 - ztyle
12. apr. 2009 14:26
Ser fin ud men jeg kan ikke lide PSU'en, da hurtigt kan løbe tør for watt, kik på den effektive udnyttelse og ikke på den opreklameret watt, min. effektiviteten er på på 71,2% ved fuld, 77,5% ved almen, og 75,1% ved lav belastning.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login