mboost-dp1
Ny harddisk
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Min fars gamle XP-maskine trænger til en ny harddisk.
Computeren bruges stort set kun til webbrowsing.
Jeg vil foretrække en SSD disk, da han vil have så lidt støj fra maskinen som muligt, og hvis det kan forbedre opstartstiden er det et plus.
Disken behøver ikke være mere på mere end 40 GB.
Jeg kunne ikke umiddelbart se "SSD" som et søgekriterie på edbpriser.dk, så jeg sætter min lid til jer.
Hvad skal jeg købe?
Jeg vil foretrække en SSD disk, da han vil have så lidt støj fra maskinen som muligt, og hvis det kan forbedre opstartstiden er det et plus.
Jeg kunne ikke umiddelbart se "SSD" som et søgekriterie på edbpriser.dk, så jeg sætter min lid til jer.
Hvad skal jeg købe?
holmen (1) skrev:Min fars gamle XP-maskine trænger til en ny harddisk.
Hvad skal jeg købe?
tazimn (2) skrev:Prøv med Solid State Drive..
i lol'd
Lad os håbe, at den har en jumper, da jeg tvivler på, at OP's computer har SATA2.
Lad os håbe, at den har en jumper, da jeg tvivler på, at OP's computer har SATA2.
hvis du vil have hurtig opstart uden at det koster for meget så køb en hybrid disk...
hvis du vil have hurtig opstart uden at det koster for meget så køb en hybrid disk...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.