mboost-dp1
Ny mp3-afspiller
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Min iPod gik for nylig i stykker efter 4 år, så nu skal jeg ud og have købt en ny. Problemet er bare at jeg gerne vil prøve noget andet end Apples produkter, men så er det nærmest umuligt at finde en afspiller der har nok plads. Jeg skal bruge minimum 40 gb, og de eneste jeg kan finde der har så høj en kapacitet er iPods. Er der nogle af jer der har et forslag?
This is relevant to my interests.
Vil også gerne have andet end apple, men gerne noget, der enten er bedre end ligeså godt.
Vil også gerne have andet end apple, men gerne noget, der enten er bedre end ligeså godt.
#5 Tror også godt du kan regne med massiv skuffelse i forhold til.
De er så skide gennemførte, iPods, at det gør helt ondt, hører et nummer, browser ud for at lede efter et andet, lægger den væk igen uden at vælge nyt nummer. Browser man ud igen, så står den ved det nummer, man browsede til før - sådan nogle småting gør dem så meget bedre at bruge.
De er så skide gennemførte, iPods, at det gør helt ondt, hører et nummer, browser ud for at lede efter et andet, lægger den væk igen uden at vælge nyt nummer. Browser man ud igen, så står den ved det nummer, man browsede til før - sådan nogle småting gør dem så meget bedre at bruge.
Der er et pænt udvalg med over 40gb til fornuftige priser her: MP3 afspillere.
Kan man virkelig stadig ikke købe Microsoft Zune HD I Danmark? Jeg ville lige se hvad den kostede men kan ikke finde den. Den kan i hvert fald rumme de 40GB og desuden skulle den have et rost interface (også kendt som Windows Mobile 7).
#12: Fordi lige pt. fylder min musiksamling 32 gb, og for kun et år siden fyldte den det halve. Jeg har været glad for, med min gamle iPod, at jeg altid havde hele min musiksamling med mig, så hvis jeg pludselig fik lyst til at høre en eller anden obskur sang jeg ikke havde hørt i flere år, så var den der alligevel. Så 40 gb er nok også lidt lavt sat.
#14 Nu mangler jeg altså igen en rating "SPAM"
ADMIN: Kunne man ikke få lavet den rating SPAM, evt. kunne det vel kodes sådan at man kun kunne rate spam, hvis posten indeholder et link... (??)
ADMIN: Kunne man ikke få lavet den rating SPAM, evt. kunne det vel kodes sådan at man kun kunne rate spam, hvis posten indeholder et link... (??)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.