mboost-dp1
Ny multifukntionsprinter
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg skal have anskaffet mig en ny printer og vil høre om nogen kan hjælpe. Jeg skal have en multifunktionsprinter (printer, scanner, kopimaskine) til omkring 400 kr. Den bliver en studiebrugsprinter, dvs jeg skal printe og kopiere opgaver/artikler samt scanne tekstedokumenter og måske små billeder til opgavebrug.
Jeg har kig på en Canon MP240 til 400 kr, men den virker svær at få blæk til.
Så fik jeg anbefalet Brother og de lader til at være forholdsvis billige i anskaffelse samt blæk (30 kr for 22 ml sort hos studieblaek.dk). Nogen der kan anbefale en Brother-model?
På forhånd tak :)
Jeg har kig på en Canon MP240 til 400 kr, men den virker svær at få blæk til.
Så fik jeg anbefalet Brother og de lader til at være forholdsvis billige i anskaffelse samt blæk (30 kr for 22 ml sort hos studieblaek.dk). Nogen der kan anbefale en Brother-model?
På forhånd tak :)
well da jeg var ude at skulle købe en printer valgte jeg en Brother DCP-135c og den har jeg været meget glad for.
"30 kr for 22 ml." - Seriøst?? Er det enordentlig kvalitet så? Her tænker jeg holdbarhed mod UV-stråler. Udtværring osv.
Det lyder også som om det er noget man selv fylder på?
Grunden til jeg spørger er at jeg én gang har prøvet en uoriginal farve til min hp845c og det var noget hø for at sige det mildt! Selv en uge efter print, tværede det stadig ret nemt ud, og et enkelt af arkene lå i solen i et par uger, hvilket bevirkede at det blev mellembrunt istedet for sort og idag er stort set ulæseligt..
Jeg køber ihf. 'gladeligt' original-patroner af selvsamme årsag.
Det lyder også som om det er noget man selv fylder på?
Grunden til jeg spørger er at jeg én gang har prøvet en uoriginal farve til min hp845c og det var noget hø for at sige det mildt! Selv en uge efter print, tværede det stadig ret nemt ud, og et enkelt af arkene lå i solen i et par uger, hvilket bevirkede at det blev mellembrunt istedet for sort og idag er stort set ulæseligt..
Jeg køber ihf. 'gladeligt' original-patroner af selvsamme årsag.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.