mboost-dp1
Ny mus, hjælp !!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Så min dejlige Logitech MX310 jeg har haft i omkring 7-8 år nu, er ved at stå af med sit scroll wheel. Ellers virker den sku fint nok. Det er bare så lang tid siden jeg har kigget efter ny mus at jeg ikke længere ved hvad der er nice lige nu og jeg kigger gerne efter en a la lidt det samme:
-Gerne Logitech<3
-Ik for stor en klods
-Gerne lidt genvejs knapper
Min nuværende skat
-Gerne Logitech<3
-Ik for stor en klods
-Gerne lidt genvejs knapper
Min nuværende skat
Jeg vil foreslå Logitech's G9 eller deres G5 :)
Udover det så har jeg gode erfaringer med Razer's Copperhead, men de sælges vidst ikke længere. Så er der jo Razer Lachesis :)
EDIT:
Nogle Links.
Logitech G9
Logitech G5
Razer Lachesis
Udover det så har jeg gode erfaringer med Razer's Copperhead, men de sælges vidst ikke længere. Så er der jo Razer Lachesis :)
EDIT:
Nogle Links.
Logitech G9
Logitech G5
Razer Lachesis
Razer har nogle rigtig gode nogle og de har en guide der kan hjælpe dig med at vælge muse.
http://www2.razerzone.com/MouseGuide/configurator/
Brugt selv logitec, men efter at min G5 gik i stykker og min G7 derefter, valgt jeg razer og er blevet rigtig glad for dem.
http://www2.razerzone.com/MouseGuide/configurator/
Brugt selv logitec, men efter at min G5 gik i stykker og min G7 derefter, valgt jeg razer og er blevet rigtig glad for dem.
Jeg sværgede til Logitech i mange, mange år. Jeg købte ikke en mus, med mindre den var lanceret af Logitech.
Men efter min G5 døde, grundet slid på kablet, så fandt jeg mig i den situation at jeg skulle anskaffe mig en ny.
Efter flere anbefalinger fra min omgangskreds, smuttede jeg ind på Razers side og lurede lidt på de forskellige modeller. Det endte med at jeg bestilte en Razer Lachesis og det har jeg ikke fortrudt i bare et enkelt sekund.
Selve musen ligger rart i hånden, deres medfølgende software er til at finde ud af og musen husker din konfiguration på alle computere, så der behøves kun installeres deres software en gang.
Så klarer du bare den konfiguration du ønsker på musen og så er du køreklar.
Men igen, personlige preferencer og lignende vejer meget, men dette er bare min historie. Jeg håber du kan bruge det til noget i dit valg af mus.
Men efter min G5 døde, grundet slid på kablet, så fandt jeg mig i den situation at jeg skulle anskaffe mig en ny.
Efter flere anbefalinger fra min omgangskreds, smuttede jeg ind på Razers side og lurede lidt på de forskellige modeller. Det endte med at jeg bestilte en Razer Lachesis og det har jeg ikke fortrudt i bare et enkelt sekund.
Selve musen ligger rart i hånden, deres medfølgende software er til at finde ud af og musen husker din konfiguration på alle computere, så der behøves kun installeres deres software en gang.
Så klarer du bare den konfiguration du ønsker på musen og så er du køreklar.
Men igen, personlige preferencer og lignende vejer meget, men dette er bare min historie. Jeg håber du kan bruge det til noget i dit valg af mus.
Razer har *ALTID* vaeret EPIC til at lave mus.
Det startede med den famoes Boomslang, og Mamba er idag 'toppen af poppen'.
Jeg har dog valgt en Roccat Kone, for at proeve noget nyt.
Logitechs mus er.. Ikke for mig.
Det er plastik crap med grus udenpaa.
Jeg ved ikke hvorfor, men Logitech har endnu ikke opdaget at skridsikre knapper laves med gummi, ikke grus. :D
Det startede med den famoes Boomslang, og Mamba er idag 'toppen af poppen'.
Jeg har dog valgt en Roccat Kone, for at proeve noget nyt.
Logitechs mus er.. Ikke for mig.
Jeg ved ikke hvorfor, men Logitech har endnu ikke opdaget at skridsikre knapper laves med gummi, ikke grus. :D
Mange tak for hjælpen drenge. Føler mig lidt fristet til at prøve en af Razers muse der, har desværre bare en dårlig erfaring med min gamle Copperhead hvor jeg fik trykket scroll-knappen så langt ned i musen af den trillede rundt derinde. Tror sku jeg er for hård ved de scroll wheels. Anyways, sys lige i sku se et indenvendigt billede af min 8 år gamle mus. Pas på. På eget ansvar og kigge. Det 'nasty (;
Nasty Mus i HIGH RESS :D
Nasty Mus i HIGH RESS :D
fidomuh (5) skrev:Logitechs mus er.. Ikke for mig.
Jeg kunne sige det samme om razer. De Razer muse jeg har prøvet har alle været meget lette og plastik agtige. Det er muligt det er snedigt når man skal tyre den rundt i rummet, jeg foretrækker dog min M518.
Og så virker det lidt som spild af penge, at komme dioder nok i til at lyse en middelstor landsby op.
Det er, ioevrigt, grunden til at jeg ikke koebte Razer denne gang.
Boomslang. Need i say more? :D
Es ist epix!
Min Roccat Kone har 'justerbart' lys, saa lige pt er den pink med roed fade.
Det er nemlig en rigtig brugbar feature.. Taenk hvis jeg ikke kunne finde den i moerket! :D
*host* :D
Jeg kunne sige det samme om razer.
Det er, ioevrigt, grunden til at jeg ikke koebte Razer denne gang.
De Razer muse jeg har prøvet har alle været meget lette og plastik agtige.
Boomslang. Need i say more? :D
Es ist epix!
Og så virker det lidt som spild af penge, at komme dioder nok i til at lyse en middelstor landsby op.
Min Roccat Kone har 'justerbart' lys, saa lige pt er den pink med roed fade.
Det er nemlig en rigtig brugbar feature.. Taenk hvis jeg ikke kunne finde den i moerket! :D
*host* :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.