mboost-dp1
Ny router
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg vil starte med at sige at jeg ikke ved noget som helst om routere.
- Efter som min router fra 2005 er blevet lidt pinlig at have, har jeg tænkt på at få mig en ny router.
Når jeg spiller, kan jeg ikke finde så mange servere i forskellige spil (cs;s, battlefield osv) Normalt finder jeg omkring 100 servere. Men ved mine venner finder jeg omkring 2000... Så det er en stor forskel.
Har tænkt på at købe den her:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID... 700kr.
eller den her:http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=503759&searchArea=&Soegeord= 1100
Der er stor prisfoskel, men det første link har 1000mbps og den anden har 300mbps? Betyder det noget?
Hvis i kan finde en trådløs router for max 1100 vil det også være fint ;)
- Efter som min router fra 2005 er blevet lidt pinlig at have, har jeg tænkt på at få mig en ny router.
Når jeg spiller, kan jeg ikke finde så mange servere i forskellige spil (cs;s, battlefield osv) Normalt finder jeg omkring 100 servere. Men ved mine venner finder jeg omkring 2000... Så det er en stor forskel.
Har tænkt på at købe den her:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID... 700kr.
eller den her:http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=503759&searchArea=&Soegeord= 1100
Der er stor prisfoskel, men det første link har 1000mbps og den anden har 300mbps? Betyder det noget?
Hvis i kan finde en trådløs router for max 1100 vil det også være fint ;)
At du ikke finder serverer kan skyldes at der ikke er åbnet de rigtige porte i din router.
De 1000Mbps og 300Mbps er for henholdsvis kabel og trådløs forbindelse og kan derfor ikke sammenlignes. Og de 300Mbps kan kun opnås hvis dit netkort understøtter den samme version af draft N standarten som routeren.
Hvilken router du har brug for kommer an på hvad du skal bruge den til, om der er kablet eller trådløst og hvilke hastigheder du forventer.
De 1000Mbps og 300Mbps er for henholdsvis kabel og trådløs forbindelse og kan derfor ikke sammenlignes. Og de 300Mbps kan kun opnås hvis dit netkort understøtter den samme version af draft N standarten som routeren.
Hvilken router du har brug for kommer an på hvad du skal bruge den til, om der er kablet eller trådløst og hvilke hastigheder du forventer.
"hvis dit netkort understøtter den samme version af draft N standarten som routeren"
Aner ikke hvad draft N er.
Som sagt, VED jeg ikke noget.
Det jeg er ude efter er en router, som er sandsynligvis meget hurtiger end skraldet jeg har ligne her.
routeren skal være trådløs og mest beregnet til at streame videoer på nettet, og spille spil.
"hvis dit netkort understøtter den samme version af draft N standarten som routeren"
Aner ikke hvad draft N er.
Som sagt, VED jeg ikke noget.
Det jeg er ude efter er en router, som er sandsynligvis meget hurtiger end skraldet jeg har ligne her.
routeren skal være trådløs og mest beregnet til at streame videoer på nettet, og spille spil.
..Det er nu 8 dage siden der er blevet skrevet inde her i tråden.
Jeg har så bestemt mig at købe Netgear WNR3500, men det viste sig at routeren var skide dårlig, og dårligere end den gamle router jeg havde før. (Og det kunne man også se på forskellige reviews).
-TAK, vil jeg bare lige sige.
Nu skal jeg købe en ny router for maks 700kr denne gang.
nogle forslag?
Jeg har så bestemt mig at købe Netgear WNR3500, men det viste sig at routeren var skide dårlig, og dårligere end den gamle router jeg havde før. (Og det kunne man også se på forskellige reviews).
-TAK, vil jeg bare lige sige.
Nu skal jeg købe en ny router for maks 700kr denne gang.
nogle forslag?
Hvad er der galt med WNR3500?
Når man skal installere routeren, trykker man jo "næste -> næste -> acceptere copy-right og blah-blah" indtil man så kommer der til hvor der står "Programmet kan ikke installeres på 64 bit computere" Nu har jeg lige købt en 64 bit computer for 12.000kr, og smidt min 32 bit ud... PERFECT ..
Så nu har jeg købt Sitecoms gaming router og den virker som et lyn ;)
(Jeg var lidt træt af min 22 mbps router)
Jeg sagde max 700 kr.. men alle routere for 1-800 så ud til at være samme skrald som jeg havde før xD
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.