mboost-dp1
Ny skærm til spille pc?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg har endelig fået løbt mig en ordentlig pc og vil derfor nu gerne have en ordentlig skærm til den også. Jeg er dog blevet en smule nærig og vil derfor gerne slippe for at smide alt for mange penge efter den. Jeg har haft kig på denne her: http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/skarm...
Det jeg er bekymret for er om jeg vil få problemer med responstiden? Skal man ned på 2 ms så koster det lige et par hundrede mere og det vil jeg være ked af at bruge hvis det reelt ikke vil betyde noget. Så er der nogen med erfaribg på området der kan sige noget om hvorvidt man reelt har brug for 2 ms?
Det jeg er bekymret for er om jeg vil få problemer med responstiden? Skal man ned på 2 ms så koster det lige et par hundrede mere og det vil jeg være ked af at bruge hvis det reelt ikke vil betyde noget. Så er der nogen med erfaribg på området der kan sige noget om hvorvidt man reelt har brug for 2 ms?
Bundy (5) skrev:#4 : Newz.dk threadshitter squad er i action.
Nevermind. Jeg prøvede blot at være ung med de unge.
Bundy (5) skrev:Det er min erfaring at den responstid i den størrelse er ligegyldig, og alligevel individuelt fra skærm til skærm. Jeg tror ikke jeg kunne mærke forskel..
Relevant pointe! Jeg sidder selv med en gammel Dell-skærm med 20 ms-opdateringstid, og jeg kan ikke se nogen form for ghosting (blur), hvilket netop også blev pointeret i det review, som jeg læste, før jeg købte det.
I stedet for at gå efter en specifik skærm eller specifik skærmproducent, så vil jeg anbefale dig, Coney, at sætte et maksimumbeløb, smutte ind på Flatpanels og læse deres reviews, hvorefter du beslutter dig på det grundlag.
Hårde tal som opdateringstid siger ofte ikke særlig meget, da tallene ofte er manipulerede. Et godt hands-on-review slår alle tal og specifikationer.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.