mboost-dp1

Ny strømforsyning. Hvilket mærke?

Gå til bund
Gravatar #1 - Væsel
6. mar. 2009 21:12
Hey,

Jeg står og skal bruge en ny strømforsyning, men har ingen idé om, hvilket mærke jeg skal købe.

Nogen der har nogle gode forslag?

/Væsel
Gravatar #2 - Skak2000
6. mar. 2009 22:24
Gravatar #3 - vandfarve
7. mar. 2009 08:52
#1 Skak2000 har fuldstændig ret, da Corsair er toppen af poppen, men derudover kan jeg også anbefale Chill-Innovation, SeaSonic, OCZ, Antec og Themal Take.

FYI: Du skal dog være påpasselig med at parre en Corsair og et Nvidia-bundkort, da der er mange (inkl. undertegnet), som har oplevet, at bundkortet brænder PSU'en af. Corsair har en god nok kundeservice, men man gider bare ikke betale en milliard russiske dollars for at sende lortet til Holland for at få den byttet. Jeg er stadig lidt sur på Corsair over det, når det trods alt burde være et af de bedste mærker på markedet...
Gravatar #4 - Bean
7. mar. 2009 08:58
Jeg er MEGET tilfreds med min RaptorxX PSU, der ikke kun lægger vægt på strøm, men også design og luksus. Trods dette er den billigere end Corsair.

Min RaptorxX har automatisk blæserkontrol, samt en manuel indstilling af hastigheden på blæseren, den har et lille display som viser det aktuelle strøm output, og kan fås med indbygget lyd til de evt. casemodders. :)

Held og Lykke.
Gravatar #5 - Niklas H
7. mar. 2009 09:09
Jeg kører selv med en Corsair, og den er jeg meget glad for. Den er rimelig stille, har godt med power og den model jeg har, er modulært opbygget, så der kun sidder de kabler i som man har brug for.
Gravatar #6 - Bean
7. mar. 2009 09:57
#5:
Dog har der været mange problemer med modulære systemer, hvor at de ikke levere den helt optimale strøm, fordi PSU'en først skal indstilles til at sende den mængde strøm i gennem kablerne, og ikke i de andre.

Værd at have med i sine overvejelser.

(Har ikke noget link pt, men sammenlign reviews fra modulære PSU'er med normale)
Gravatar #7 - Væsel
7. mar. 2009 15:35
Tak for svarene :-)

Tror det bliver en Corsair VX550W.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login