mboost-dp1
Ny Version af Playstation 3?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej alle sammen.
Jeg mener at have læst noget om Sony vil/har udgivet en nyere version af playstation 3, hvor der skulle være en bedre køler i osv. Er det rigtigt og hvordan kan man være sikker på man køber den nyeste. Jeg har nemlig tænkt mig at købe en her i næste uge.
Ps: hvor er det godt at købe computer, PS3, hardware med mere på nettet? nogen som har en god hjemmeside ;)
Jeg mener at have læst noget om Sony vil/har udgivet en nyere version af playstation 3, hvor der skulle være en bedre køler i osv. Er det rigtigt og hvordan kan man være sikker på man køber den nyeste. Jeg har nemlig tænkt mig at købe en her i næste uge.
Ps: hvor er det godt at købe computer, PS3, hardware med mere på nettet? nogen som har en god hjemmeside ;)
5 skrev:#4 Jeg har selv en normal 40gb PS3 og jeg synes altså ikke kølingen fejler noget som helst. Jeg tror ikke du får det store ud af at vente. Jeg ville købe en nu. Altså, det er ikke noget, som er værd at vente på..
Nå okay :D... Så du tror ikke det får nogen betydning? :D
Jeg tror ikke det får den store betydning. Hvis du er meget nærig ang. strøm, så er der self. nogle penge at spare dér. Samt at PS3'en nok kommer til at veje mindre.. Men, hvor ofte vil du slæbe rundt på den? Desuden er den kun 350g lettere.. Hvilket jo ikke er noget som helst....
Ja okay, kan godt se hvad du mener :D
- tænkte bare om det betød noget for den måde den kørte på osv.. Men fuck det..
Ville bare like være sikker, så jeg ikke gik ud og købte en, hvis der fx udkom en ny 4-6 dage efter:D
- tænkte bare om det betød noget for den måde den kørte på osv.. Men fuck det..
Ville bare like være sikker, så jeg ikke gik ud og købte en, hvis der fx udkom en ny 4-6 dage efter:D
Nu har jeg ikke selv en PS3, men kunne nu godt tænke mig en :). Anyways, så vidt jeg ved så er der da mange som har klaget over deres kølere, fordi de larmte utrolig meget og det gik i stykker?
Jeg ved ikke om det gælder for mange af dem, men jeg synes bare det er iøjenfaldende at de ændre på netop den opsætning, når der er nogen der har problemer med deres kølere.
Jeg ved ikke om det gælder for mange af dem, men jeg synes bare det er iøjenfaldende at de ændre på netop den opsætning, når der er nogen der har problemer med deres kølere.
Mange tak for hjælpen alle sammen... :D nu skal jeg til at google lidt for at finde ud af hvornår udgave 3 så kommer i butikkerne :D
Njah, det da en mulighed.. men har ikke selv haft nogle problemer med min PS3 (som er af anden udgave). Udover det købte en af mine venner den på release (dvs. første udgave), og han har aldrig haft problemer (selvom man skulle tro hans værelse ville forgifte den lol :D).
Njah, det da en mulighed.. men har ikke selv haft nogle problemer med min PS3 (som er af anden udgave). Udover det købte en af mine venner den på release (dvs. første udgave), og han har aldrig haft problemer (selvom man skulle tro hans værelse ville forgifte den lol :D).
#12 - Det lyder som om det kræver en særskildt forklaring med det værelse :P. Men det er heller ikke sikkert der er noget, jeg synes bare det lyder mistænkeligt. Anhængig af hvornår den nye udgave kom, så tror jeg da godt jeg kunne vente med at få den. Det er bare min mening.
Købte ps3 og GTA 4 på samme tid på Coolshop.dk men venter stadig på GTA 4, da det er total udsolgt for tiden - de får det hjem igen den 16 ;)
Tak for din anbefaling, for mangler nemlig spil, det lidt trist at have en ps3 som man ikke kan bruge til noget fordi der ikke følger test-spil med eller noget x'D og mit spil kommer føst ca om en uge hvis jeg er heldig
Tak igen jeldtoft
Købte ps3 og GTA 4 på samme tid på Coolshop.dk men venter stadig på GTA 4, da det er total udsolgt for tiden - de får det hjem igen den 16 ;)
Tak for din anbefaling, for mangler nemlig spil, det lidt trist at have en ps3 som man ikke kan bruge til noget fordi der ikke følger test-spil med eller noget x'D og mit spil kommer føst ca om en uge hvis jeg er heldig
Tak igen jeldtoft
Andre spil, der kan anbefales er Call of Duty 4. Fed singleplayer del og virkelig holdbar multiplayer del. Især, hvis du har venner med PS3! Et andet spil er Haze, som kommer her d. 29 (eller sådan noget). Det glæder jeg mig til.
Hvis du er til platform, så er Ratchet & Clank: Tools of destruction også et fint spil. Det kan godt være, at spillet er lidt barnligt i det, men den sorte humor fik mig nu til at grine lidt. Og jeg er svær at få til at grine :D
Hvis du er til platform, så er Ratchet & Clank: Tools of destruction også et fint spil. Det kan godt være, at spillet er lidt barnligt i det, men den sorte humor fik mig nu til at grine lidt. Og jeg er svær at få til at grine :D
Jeg vil lige undersøge det lidt :D.. Lyder som nogle fede spil!
Takker :D
Men findes der ellers andet som minder lidt om GTA, hvor man er frit stillet? det er nemlig fedt synes jeg
Takker :D
Men findes der ellers andet som minder lidt om GTA, hvor man er frit stillet? det er nemlig fedt synes jeg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.