mboost-dp1
Nyt Bundkort
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hejsa alle sammen.
Jeg kunne godt tænke mig at købe et nyt bundkort. Jeg har selv surfet på edbpriser, proshop alle de der sider. Men jeg er ikke særlig god til bundkort.
Hvad jeg går efter er et bundkort det er bygget til fremtiden. Gerne med to PCI Express fire RAM-sokler og skal kunne håndtere 4-kernede CPU'er.
Pris leget skal så vidt muligt ligge omkring de 900 kr.
Om det er AMD eller Intel basseret er ret lige meget.
Hvis der er mere i vil vide så feel free to ask ;~ ]
Jeg kunne godt tænke mig at købe et nyt bundkort. Jeg har selv surfet på edbpriser, proshop alle de der sider. Men jeg er ikke særlig god til bundkort.
Hvad jeg går efter er et bundkort det er bygget til fremtiden. Gerne med to PCI Express fire RAM-sokler og skal kunne håndtere 4-kernede CPU'er.
Pris leget skal så vidt muligt ligge omkring de 900 kr.
Om det er AMD eller Intel basseret er ret lige meget.
Hvis der er mere i vil vide så feel free to ask ;~ ]
phil513 (1) skrev:Om det er AMD eller Intel basseret er ret lige meget.
Det betyder jævnt meget for, hvilke bundkort der anbefales - du bliver nødt til at vælge, om du vil bygge en AMD- eller Intel-computer. Det er ikke noget, som andre kan gøre for dig.
Desuden, har du ikke allerede lavet sådan et indlæg før, eller er dette blot en ny tråd for at få rene linier?
hej et rigtig godt Motherboad til den pris. gir dig både AMD og intel!
AMD:- Asus M3N-HD/HDMI, nForce 750a SLI,
INTEL:- Asus P5Q-E, P45, Socket-775, DDR2, (((((1000kr.)))))
ellers MSI P43 NEO-F, P43, Socket-775, DDR2,
MVH mark.
AMD:- Asus M3N-HD/HDMI, nForce 750a SLI,
INTEL:- Asus P5Q-E, P45, Socket-775, DDR2, (((((1000kr.)))))
ellers MSI P43 NEO-F, P43, Socket-775, DDR2,
MVH mark.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.