mboost-dp1
Opgradering af computer.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej, nu ser det sådan ud at jeg har 6 identiske computere, der alle skal kasseres, til rådighed, og så vil jeg selvfølgelig gerne bruge dem til at opgradere min computer med, kan i fortælle mig hvilke ting jeg kunne bruge til at putte i min computer? f.eks. ram og sådan noget :)
Jamen som du selv nævner er der jo rammene.
Derudover kan du nuppe grafikkort, processor og måske endda også drevet, hvis det skulle ske at være bedre. :-)
Jeg har sikkert glemt nogle komponenter, men dem er der sikkert andre der kan nævne.
Derudover kan du nuppe grafikkort, processor og måske endda også drevet, hvis det skulle ske at være bedre. :-)
Jeg har sikkert glemt nogle komponenter, men dem er der sikkert andre der kan nævne.
#2: Er det sådan at man kan sætte 2 processorer i? :) Ligesom jeg i min computer kan sætte 2 grafikkort i, så det bliver dobbelt så godt ? :)
#3: Jeg kender desværre ikke specifikationerne, da det var min far der ringede og sagde at han havde de 6 computere fra sit arbejde, og han har ikke styr på computer overhovedet, så jeg kan ikke spørge ham :)
#3: Jeg kender desværre ikke specifikationerne, da det var min far der ringede og sagde at han havde de 6 computere fra sit arbejde, og han har ikke styr på computer overhovedet, så jeg kan ikke spørge ham :)
Nej, du kan ikke sætte to processorer i, med mindre det drejer sig om et specielt server/workstation-bundkort og tilsvarende processorer (og det gør det med 99,9% sikkerhed ikke). Hvis det er samme "slags" processor (samme sokkel) som du har i din computer, men en hurtigere udgave, kan du udskifte den. Hvis de bruger samme slags RAM og der er ledige slots kan du også tage noget af det. Du har sikkert også plads til et par harddiske mere i din computer. Det er svært at sige mere uden at kende specifikationerne.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.