mboost-dp1

Opgradering af Pc

Gå til bund
Gravatar #1 - onager
21. maj 2009 00:44
Ja jeg skal til at opgraderer min pc om en måneds tid og ville så bare høre hvor vigtigt CPUen er. Jeg har en Core 2 Duo e7400 2.8 ghz og 2gb ram, og så ville jeg sætte et af de nye ati 4890 kort i, men er processeren god nok, og hvis ikke, kan den så overclockes til at holde trit med Ati kortet? Jeg ville gerne spille crysis med det meste på high (dog med minimal eller ingen anti aliasing).
Gravatar #2 - Plimmer
21. maj 2009 00:51
Clock den til 3,2 eller hvad der nu lige passer så skal det nok spille.
Gravatar #3 - Tumleren
21. maj 2009 09:59
Du skal nok også regne med at købe 2GB ram ekstra og smide dem i, da mange spil og tunge programmer virkelig godt kan lide den ekstra hukommelse. Det kræver dog, at du kører med et 64-bit system for at få noget ud af alle 4GB; bruger du et 32-bit kan du maksimalt udnytte 3GB ram
Gravatar #4 - vandfarve
21. maj 2009 10:08
#3 Ikke helt korrekt - jeg kører med Windows XP Home 32-bit og kan se og bruge 3,5 GB ram ud af mine 4 GB. Der er ikke en væsentlig stor forskel, da det kun drejer sig om ca. 512 MB, men det betyder bl.a., at tabet kun er 25% i stedet for 50%.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login