mboost-dp1
Packard Bell Easy-Note med mørk skærm
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej!
Jeg sidder med en bærbar, hvor skærmen er meget mørk. Det er muligt, det er en fejl40 - hvordan skruer man op for lyset (Kontrasten har jeg fundet:-)
Er der andre nærliggende muligheder?
Jeg sidder med en bærbar, hvor skærmen er meget mørk. Det er muligt, det er en fejl40 - hvordan skruer man op for lyset (Kontrasten har jeg fundet:-)
Er der andre nærliggende muligheder?
Muuh... ved godt det kun er Newbies der har Packard Bell :) men det er altså bare en jeg skal reperere :D
er det ikke nogen der kan Packard Bells Tastekombinationer??? :)
er det ikke nogen der kan Packard Bells Tastekombinationer??? :)
#11 lyder faktisk meget klogt :) kan baggrundsbelydningen egentli bare være gået i stykker?
Måske, det kan jo først konkluderes, hvis man ved lysstyrken står på maks.
Findes der ikke et program som kan ændre lysstyrken? Den sidder vel på SM-bussen.
Findes der ikke et program som kan ændre lysstyrken? Den sidder vel på SM-bussen.
Det er da en god ide at prøve om du kan justere for lyset.
Hvis du har mulighed for det, så kan du også prøve at sætte en ekstern skræm til, for at se hvordan det ser ud på den.
Men det sikkert nok backlight som de andre siger.
Arbejder mest med Dell og der har vi en BIST vi kan kører. kender ikke noget til Packard Bell, troede entlig det var et telefon selskab.
Det er da en god ide at prøve om du kan justere for lyset.
Hvis du har mulighed for det, så kan du også prøve at sætte en ekstern skræm til, for at se hvordan det ser ud på den.
Men det sikkert nok backlight som de andre siger.
Arbejder mest med Dell og der har vi en BIST vi kan kører. kender ikke noget til Packard Bell, troede entlig det var et telefon selskab.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.