mboost-dp1
Passivt kølet GPU
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Mojn
Jeg er ved at være lidt træt af at mit 8800GT hyler og skriger som en brunstig tøs (læs: høj hvinen), når man presser det lidt og overvejer derfor at investere i et passivt kølet kort.
Kan man få et kort, der outperformer et 8800GT, er passivt kølet, har to dvi-udgange og ikke koster alverden (som i: 5-700 kr)?
Jeg er ved at være lidt træt af at mit 8800GT hyler og skriger som en brunstig tøs (læs: høj hvinen), når man presser det lidt og overvejer derfor at investere i et passivt kølet kort.
Kan man få et kort, der outperformer et 8800GT, er passivt kølet, har to dvi-udgange og ikke koster alverden (som i: 5-700 kr)?
En hurtig søgning giver det her, http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4...
Det har DVI og HDMI ud, så det kan du få 2 x DVI ud af..
Om det outperformer dit 8800gt, må du selv finde ud af, og husk at når du har et passivt kølet GFX, så kræver det god køling i kabinettet i stedet :)
Det har DVI og HDMI ud, så det kan du få 2 x DVI ud af..
Om det outperformer dit 8800gt, må du selv finde ud af, og husk at når du har et passivt kølet GFX, så kræver det god køling i kabinettet i stedet :)
Daniel-Dane (5) skrev:Vandkøling?
God ide.
Det giver mulighed for selv at vælge kølere.
Maintenence er så bare træls.
Daniel-Dane (5) skrev:Vandkøling?
Meh, too much work. Gider ikke til at fiddle rundt med alt muligt osv.
Bundy (4) skrev:Altså, jeg har et ATI 4870, og det er fuld kontrol over blæseren med ati tools.. Den kører på 30% hvor jeg ikke kan køre dne, og bliver ikke over 60 grader ved load.. men jeg har så også en 250mm blæser i siden af kabinettet.
Måske det var noget! Jeg vender den lige med finansministeren (mig selv) og tænker over det. :D
Alternativt kunne jeg jo bare få støvsuget min pc.. det ville sikkert hjælpe lidt også
Ja, statisk elektricitet vil måske ødelægge den. Totalt.XorpiZ (7) skrev:Alternativt kunne jeg jo bare få støvsuget min pc.. det ville sikkert hjælpe lidt også
Find en kompressor i stedet.
Jeg har den tidligere model af denne.
Med et kølehoved til din GPU, har du et fremtidssikret og simpelt vandkølesystem uden larmende blæser.
Det tager under en halv time og installere og på de 5-6 år jeg har haft den, har jeg efterfyldt højst en halv liter kølevæske.
Med et kølehoved til din GPU, har du et fremtidssikret og simpelt vandkølesystem uden larmende blæser.
Det tager under en halv time og installere og på de 5-6 år jeg har haft den, har jeg efterfyldt højst en halv liter kølevæske.
http://www.pugetsystems.com/gfx/submersion/gallery/V2_zalman.JPGJakob Jakobsen (10) skrev:Jeg har den tidligere model af denne.
Det er fucking frækt. Bare ærgerligt, at der er told på mineralolie.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.