mboost-dp1
PC signal til TV
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg vil sende mit PC signal til mit TV, men der er for langt til at det kan gøres med skærmkabel. (25m hdmi eller vga kabel er for dyrt)
Jeg har hørt om nogle trådløse bokse, er der nogen der har erfaring med dem?
Findes der bokse som bruger billigere kabler f.eks. netkabler og så omformer signalet i hver ende til et video signal?
Jeg har hørt om nogle trådløse bokse, er der nogen der har erfaring med dem?
Findes der bokse som bruger billigere kabler f.eks. netkabler og så omformer signalet i hver ende til et video signal?
Det kan til nøds bruges til småting, men til at se video, surfe osv. er det alt for langsomt.
Med hensyn til trådløs, så har jeg prøvet en del forskellige, men har ikke fundet noget der er reelt brugbart endnu.
Det kan til nøds bruges til småting, men til at se video, surfe osv. er det alt for langsomt.
Med hensyn til trådløs, så har jeg prøvet en del forskellige, men har ikke fundet noget der er reelt brugbart endnu.
Crazy solution: Flyt PCen tættere på dit TV... :)
Hvad skal du da bruge det setup til? For lyder lidt underligt det du søger...
Hvad skal du da bruge det setup til? For lyder lidt underligt det du søger...
montér hjul på kabinettet. Problem solved :)
Jeg tror ikke der er nogen god løsning på dit problem... desværre
Jeg tror ikke der er nogen god løsning på dit problem... desværre
Som andre har sagt - Den der RJ 45 extender virker godt, men sørg for at bruge Cat6 kabel, ellers kan du ikke få 1080p.
Udover det, kan du også få en RJ45 extender til USB - Den virker tilsvarende fint, bare brug cat6 der også :)
Jeg har testet begge dele med 30m kabel, cat6 er et must :)
Udover det, kan du også få en RJ45 extender til USB - Den virker tilsvarende fint, bare brug cat6 der også :)
Bundy (13) skrev:Som andre har sagt - Den der RJ 45 extender virker godt, men sørg for at bruge Cat6 kabel, ellers kan du ikke få 1080p.
Tak!
Det må være sådan en jeg skal erhverve mig.
Ehe! - lige et spørgsmål mere. Jeg har et nvidia 8800GT med to dvi og en (muligvis) HDTV port. link
Kan det passe at den kan overføre lyden direkte gennem DVI porten? Hvordan kan jeg teste dette? - Den eneste lydenhed jeg kan se i enhedshåndtering er mit integrerede lydkort.
Kan det passe at den kan overføre lyden direkte gennem DVI porten? Hvordan kan jeg teste dette? - Den eneste lydenhed jeg kan se i enhedshåndtering er mit integrerede lydkort.
Well undersøgte det, og det lader til at Nvidia's 200 serie og op understøtter lyd via DVI til HDMI, det samme gælder for ATI's 3000 serie og op.
ATI var så et års tid hurtigere på markedet med deres kort, og grunden til at jeg troede det var en eksklusiv feature på ATI kortene, da jeg ikke har haft et Nvidia kort siden.
Well undersøgte det, og det lader til at Nvidia's 200 serie og op understøtter lyd via DVI til HDMI, det samme gælder for ATI's 3000 serie og op.
ATI var så et års tid hurtigere på markedet med deres kort, og grunden til at jeg troede det var en eksklusiv feature på ATI kortene, da jeg ikke har haft et Nvidia kort siden.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.