mboost-dp1

Plugable UD-3000 USB 3.0 Universal Docking Station

Gå til bund
Gravatar #1 - Magten
6. feb. 2013 06:59
http://www.amazon.co.uk/Plugable-Universal-Display...

Er der nogen der har erfaring med den her eller lignende løsninger? Virker de rent faktisk? Synes det lyder lidt for godt til at være sandt, men det er sikkert bare mig der er uvidende.
Gravatar #2 - Hubert
6. feb. 2013 07:31
Jeg havde en kollega engang der havde sådan et dyr. Jeg ville ikke bruge penge på at køben sådan skiderik.
Gravatar #3 - Magten
6. feb. 2013 09:46
Ved du om den brugte USB 3 eller 2?

Tænker om det kan gøre forskel.. Men umiddelbart er jeg heller ikke meget for sådan en løsning..
Gravatar #4 - Hubert
6. feb. 2013 09:51
Jeg er ikke sikker men jeg vil tro det var USB 2
Gravatar #5 - Sanity
6. feb. 2013 09:56
Hvad er det i det hele taget? En stor og grim portudvider?
Gravatar #6 - Bundy
6. feb. 2013 11:35
Sanity (5) skrev:
Hvad er det i det hele taget? En stor og grim portudvider?

En universel laptop dock via USB? I dunno, hvis det virker er det vel smart nok, men det kræver nok at man har usb 3 for at fungere bare i nærheden af optimalt.

Fortæl endelig hvordan den virker, hvis du køber en ;)
Gravatar #7 - rasmusssen
6. feb. 2013 12:03
så længe du ikke vil bruge den skærm du sætter til via docken til at afspil video eller div animationer så køre det fint nok med en usb dock
Gravatar #8 - Bundy
6. feb. 2013 13:04
#7: hvorfor skulle man ikke køre det? Jeg har set en USB->HDMI adapter køre fint.
Gravatar #9 - apkat
6. feb. 2013 16:44
Bundy (8) skrev:
#7: hvorfor skulle man ikke køre det? Jeg har set en USB->HDMI adapter køre fint.

Den lader da til at vise et r selvom der ikke er et.
Gravatar #10 - Magten
6. feb. 2013 21:04
Bundy (6) skrev:
En universel laptop dock via USB? I dunno, hvis det virker er det vel smart nok, men det kræver nok at man har usb 3 for at fungere bare i nærheden af optimalt.

Fortæl endelig hvordan den virker, hvis du køber en ;)
Lige præcis :)

Jeg går og kigger på tablet/laptop løsninger pt og overvejer de forskellige scenarier. Jeg fandt så ud af efterfølgende at Paul Thurrott (winsupersite.com) har bestilt lige netop den ovenstående dock til brug med hans Surface Pro, så der regner jeg med at kunne læse mere om den inden længe :)

USB3.0 docks blev også nævnt på Reddit, i en AMA Surface teamet holdte her til aften, da folk spurgte ind til docking mulighederne i Pro modellen. (link til spørgsmål og svar)
Gravatar #11 - Bundy
7. feb. 2013 11:54
apkat (9) skrev:
Bundy (8) skrev:

Den lader da til at vise et r selvom der ikke er et.

Konstruktivt, tak.

Gravatar #12 - apkat
7. feb. 2013 13:39
Det var konstruktivt.

http://www.elkan.dk/konstruktiv_kritik.asp skrev:
Det væsentlige er at gøre problemet til et problem og ikke gøre personen til problemet.

Jeg kan måske uddybe og sige du bør gennemlæse din post inden du poster, hvis du er interessert i konstruktiv kritik.

Edit: Hvis du er mere interesseret i hvornår der skal bruges nutids-r kan du læse mere på denne side: http://sproget.dk/raad-og-regler/typiske-problemer...
Gravatar #13 - Jakob Jakobsen
7. feb. 2013 16:58

Vil du ikke gerne påvise hvor der mangler et nutids-r i #8?
Gravatar #14 - Magten
7. feb. 2013 17:04
Jakob Jakobsen (13) skrev:

Jeg troede det var mig der var komplet idiot og ikke kunne finde det :D
Gravatar #15 - apkat
7. feb. 2013 18:01
Jakob Jakobsen (13) skrev:

Konstruktivt, tak.
Gravatar #16 - Sanity
8. feb. 2013 01:34
Bundy (8) skrev:
#7: hvorfor skulle man ikke prøve/prøver det? Jeg har set en USB->HDMI adapter prøve/prøver fint.

?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login