mboost-dp1
Problemer med Fujitsu Siemens Notebook
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg købte en Fujitsu Siemens Notebook for omkring et halvt år siden. Lige pludselig en dag da jeg tændte den gik den ud og skærmen viste nogle underlige farver som sne på et fjernsyn i farver der ikke bevægede sig. Det fyldte kun den øversete halvdel af skærmen mens det nederste var sort. Det viste den i omkring 2 sek så genstartede den og viste det samme igen.
Jeg tog hen til en computerbutik og han sagde da han så det at det højst sandsynligt var en hardwarefejl og ikke en software. Han sagde også at det måske var grafikkortet der var brændt sammen. Jeg sagde at jeg kun havde haft den i ½ år og så sagde han at sådan noget burde ikke ske.
Skal snart ud men den til ElGiganten hvor jeg købte den.
Lige nu kører jeg i Fejlsikret Tilstand hvor den har slukket for alle driverne inklusive grafikkortet. Men den her Fejlsikre tilstand er nu ret irriterende for man kan ikke starte nogen programmer hverken spil eller musikafspillere.
Og lyden er taget fra? Hvorfor det? Kan man ikke tænde for det??
Jeg tog hen til en computerbutik og han sagde da han så det at det højst sandsynligt var en hardwarefejl og ikke en software. Han sagde også at det måske var grafikkortet der var brændt sammen. Jeg sagde at jeg kun havde haft den i ½ år og så sagde han at sådan noget burde ikke ske.
Skal snart ud men den til ElGiganten hvor jeg købte den.
Lige nu kører jeg i Fejlsikret Tilstand hvor den har slukket for alle driverne inklusive grafikkortet. Men den her Fejlsikre tilstand er nu ret irriterende for man kan ikke starte nogen programmer hverken spil eller musikafspillere.
Og lyden er taget fra? Hvorfor det? Kan man ikke tænde for det??
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.