mboost-dp1
PS3 drev død efter 3.01
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej Allesammen.
Jeg har lige opdateret min PS3 til 3.01 og nu virker mit drev ikke mere :( (det virkede lige inden update)
Jeg har læst lidt om det på nettet og det lyder som om man bare skal købe en ny eller betale for at få den "gamle" til rep.
Nogen, der har oplevet noget lign. og fundet en løsning?
Jeg har lige opdateret min PS3 til 3.01 og nu virker mit drev ikke mere :( (det virkede lige inden update)
Jeg har læst lidt om det på nettet og det lyder som om man bare skal købe en ny eller betale for at få den "gamle" til rep.
Nogen, der har oplevet noget lign. og fundet en løsning?
Hej...
Sony vil ikke erkende at det er deres firmware opdatering der er skyld i problemet, ihvertfald ikke endnu...Du kan prøve at starte op i Recovery mode, der er mulighed for at gendanne filsystemet, opdatere firmware o.s.v...Der er nogle enkelte der har haft held med dette, så det er et forsøg værd...HUSK at ta' backup af dine savegames og whatnot inden...
Her kan du se, hvordan du kommer ind i Recovery menuen:
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=32...
Prøv dog først at få fat i Nordisk Film, som står for distributionen af PS3 herhjemme, og hør dem ad, men forvent ikke alt for meget fra dem....
#1 vil den afspille DVD'er eller CD'er? Jeg læste nogle rygter et par dage efter 3.01 blev frigivet, at det kun var Blueray funktionaliteten i drevet der var ramt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.