mboost-dp1

PS3 - Hjælp

Gå til bund
Gravatar #1 - Wraith
9. mar. 2010 22:07
Hej. Jeg har fået en PS3 ind af døren. Der skulle angiveligt være noget galt med drevet - så hvordan tjekker jeg dette. Har aldrig rørt ved en PS3, så ved ikke hvordan den fungerer. Har smidt en DVD i den, og den åbner op med alle valgmulighederne (indstillinger - spil - foto osv.). Men kan ikke finde noget sted der siger "afspil dvd/tjek om der er noget i drev". Så hvordan kan jeg tjekke om det er drevet der er ødelagt.
Gravatar #2 - Dreadnought
9. mar. 2010 22:32
Hvis det er en video-DVD så burde den dukke op som en DVD-skive under video i XMB'en. (XMB'en er den horisontale menu)
Gravatar #3 - Wraith
9. mar. 2010 22:35
og det gjorde den ikk..
Gravatar #4 - qed
9. mar. 2010 23:13
Der var på et tidspunkt en opdatering som gjorde Blu-ray-drevene i nogle maskiner ubrugelige. Mener det var opdatering 3.0/3.0.1 eller noget i den stil.. Jeg ved ikke om de har lavet et fix, da jeg ikke selv har vært ramt.

Har fundet et par links, som dog ikke er særlig officielle:
link
link
Gravatar #5 - fjols
10. mar. 2010 02:48
Det #4 nævner skete i opdatering 3.01, så tjek om det er den der er på maskinen.
Hvis det er kan du prøve at opdatere til nyeste version og håbe på det hjælper.
Gravatar #6 - Wraith
11. mar. 2010 12:13
Det vil jeg prøve.. :) HVIS det nu er.. hvilket drev skal så i istedet for? hvis jeg vil skifte det... er lidt.. ehm... mongol til de fysiske genstande i en PS3..
Gravatar #7 - Wraith
14. mar. 2010 14:51
Nogen der ved hvilket drev der sidder i en PS3?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login