mboost-dp1

RAM til en bærbar. HELP.

Gå til bund
Gravatar #1 - Terry
15. sep. 2008 22:41
Nu da jeg endelig har fået min laptop til at køre fint igen tænker jeg, at jeg vil smide lidt mere RAM i da den kun har 512mb.

Er der nogen der kan hjælpe med et link til hvilke? Det er en IBM R50e.

Syntes ikke jeg kan finde ud af at finde de rigtige. Hvis jeg søger med google kommer jeg ind på nogle sider hvor virker til at være dyre.

På forhånd tak.
Gravatar #2 - amokk
15. sep. 2008 23:33
hent programmet CPU-Z fra www.cpuid.com og brug det til at finde ud af hvilken hastighed dine RAM kører.

Herefter finder du ram som svarer til specifikationerne på edbpriser.dk

husk at vælge 200 pins SO-DIMM når du køber ram til bærbare.
Gravatar #3 - Dr.pikkuk
16. sep. 2008 07:09
Du skal så vidt jeg kan se bruge pc2700 ram, dvs DDR333 med Cache Latency 2.5, din computer understøter op til 2Gb.
Hvis du køber mærkevare RAM som f.eks Kingston burde der ikke være problem i at købe det brugt, da der er livstidsgaranti på produktet.
her er link til getmore.dk med netop den RAM du søger, din maskine står endda nævnt som kompatibel =)
http://getmore.dk/templates/imw-product.asp?Produc...
Gravatar #4 - Terry
16. sep. 2008 08:53
Mange tak!! Er det let selv at sætte i?
Gravatar #5 - Dr.pikkuk
16. sep. 2008 09:11
ja, plejer faktisk at være ret basalt. åbn din RAM port på bagsiden af computeren med en skruetrækker. pil gammel ram ud, de sidder i hak, så man skal lige løsne grebene. ram'en passer kun på en måde, så de sættes i og skubbes i hak...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login