mboost-dp1

Restore/Backup af iPhone

Gå til bund
Gravatar #1 - BjarniM
21. jul. 2011 12:15
Jeg har været ude og rejse. På et tidspunkt gik min iPhone halvdød og ville kun startes med iTunes tilsluttet.

Da jeg på det tidspunkt "kun" havde adgang til min kones bærbare (og hverken havde mit eget brugernavn eller password ved hånden), blev telefonen restoret med mine kones oplysninger hos iTunes, og ALT på min telefon blev slettet. Telefonnumre, applikationer og billeder, alt er væk.

Hvad sker der, nu hvor vi er vendt hjem, hvis jeg igen tilslutter min telefon til min egen computer, altså med min egen iTunes konto?

Bliver den restoret på en sådan måde, at jeg får det min sidste restore (som jeg tog, før vi rejste) på den?

Eller tror i, at telefonen overskriver alle mine oplysninger på iTunes med de oplysninger som nu ligger på telefonen (altså min kones opsætning)?

Vil nødig tilslutte den til min egen computer, hvis jeg kun har et skud i bøssen og den overskriver alle oplysninger på min egen iTunes konto :(
Gravatar #2 - XorpiZ
21. jul. 2011 12:24
Bliver kontakter, apps osv. ikke gemt online?
Gravatar #3 - Zombie Steve Jobs
21. jul. 2011 12:26
#1 Det er et godt spørgsmål. Men den sletter nok telefonen default, medmindre du vælger forkert i det kryptiske vindue, der spørger om "vil du muligvis måske restore telfonen inden computeren kopiere men data er der, så computer, men telefon og derfor, nemlig"

eller

"Har gerne men så sletter fordi x er y men c er b, hav en god dag"

Synes de har en spastisk tendes til livligt bare at slette løs, shit sux.

#2 Tror jeg ikke, synes tit jeg får mails og facebook skramme:
Herp derp har mistet min iphone og alle telefonnumre, send dit til nummer: xx x x xx x xx xx

Og jeg tænker, hvordan fanden kan det lade sig gøre. når man har en smartassphone?? Har magtet at backe mine numre op siden 2003 eller sådan.
Gravatar #4 - BjarniM
21. jul. 2011 12:31
#2: Det vil jeg tro, eftersom jeg ser alle mine applikationer igen, når jeg nu starter iTunes op igen.

What to do, what to do :-|
Gravatar #5 - Mnc
21. jul. 2011 12:32
1: Google noget i stil med "copy iphone backup"
2: lav en kopi af din backup
3: Prøv
4: Hvis det ikke virker, kopier din kopi tilbage til backup mappen (kopier, ikke flyt - så du fortsat har en kopi af din backup)
4: ???
5: Profit!
Gravatar #6 - XorpiZ
21. jul. 2011 12:57
Steve Jobs (3) skrev:
#2 Tror jeg ikke, synes tit jeg får mails og facebook skramme:
Herp derp har mistet min iphone og alle telefonnumre, send dit til nummer: xx x x xx x xx xx

Aha. Det virker dumt.

På Android bliver det jo gemt hos Google og i WP bliver det gemt hos enten Google eller MS, alt efter hvad du har lyst til.
Gravatar #7 - Zombie Steve Jobs
21. jul. 2011 13:09
#6 Min E72 syncer flawlessly til Addressbook, der syncer til GMAIL, så altså, det burde jo kunne alde sig gøre med en iPhone???
Gravatar #8 - LinguaIgnota
21. jul. 2011 13:14
Når du tilslutter en iPhone til et nyt iTunes-bibliotek, så bliver du altid spurgt, om du vil restore fra et af de backups, der ligger på den pågældende computer. Det vil jeg bide spids på.
Gravatar #9 - WinPower
21. jul. 2011 13:16
WP7 FTW !
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login