mboost-dp1
Ridset bagplade på SSD-disk - er den brugt?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej newz-folk,
Jeg har anskaffet mig en fin lille 80 GB SSD-disk fra Intel, fordi jeg gerne ville afprøve sådan en sag som systemdisk, men da jeg pakker den op bliver jeg lidt forundret over, at bag/brundpladen er meget ridset rundt i kanterne såvel som at den store flade ligner noget, der slet ikke er forarbejdet på nogen måde.
Se mere her:
http://picasaweb.google.dk/105909049096531468245/8...
Billede 2 skulle vise nogenlunde, hvad jeg mener; specielt mht. de ridsede kanter.
Er dette normalt? Eller er det tegn på, at den er brugt?
Jeg har ikke sat disken i maskinen endnu, men forseglingen er brudt.
På forhånd tak :)
-Lars
Jeg har anskaffet mig en fin lille 80 GB SSD-disk fra Intel, fordi jeg gerne ville afprøve sådan en sag som systemdisk, men da jeg pakker den op bliver jeg lidt forundret over, at bag/brundpladen er meget ridset rundt i kanterne såvel som at den store flade ligner noget, der slet ikke er forarbejdet på nogen måde.
Se mere her:
http://picasaweb.google.dk/105909049096531468245/8...
Billede 2 skulle vise nogenlunde, hvad jeg mener; specielt mht. de ridsede kanter.
Er dette normalt? Eller er det tegn på, at den er brugt?
Jeg har ikke sat disken i maskinen endnu, men forseglingen er brudt.
På forhånd tak :)
-Lars
Jeg kan ikke se noget på billederne.
Hvordan var den pakket ?
Jeg mener ikke de plejer at være hametisk lukket, men i en antistatisk post "forsejlet" med et gult klistermærke.
Ellers tillykke med den, den spaker røv.
Hvordan var den pakket ?
Jeg mener ikke de plejer at være hametisk lukket, men i en antistatisk post "forsejlet" med et gult klistermærke.
Ellers tillykke med den, den spaker røv.
Den var pakket i en antistatisk forsejlet pose, så ingenting der, men det var også derfor jeg blev forundret over, at pladen er så ridset :)
Og tak :)
Det er mest hele vejen rundt i kanten af pladen, synes det er nemt at se på billede 2 :)
Lyder godt :) Så vil jeg ikke gøre en større sag ud af det i denne omgang.
Man er jo bare vant til, at få noget, der rent faktisk også ser nyt ud, også selvom det skal pakkes væk i et kabinet ;)
Den var pakket i en antistatisk forsejlet pose, så ingenting der, men det var også derfor jeg blev forundret over, at pladen er så ridset :)
Og tak :)
Det er mest hele vejen rundt i kanten af pladen, synes det er nemt at se på billede 2 :)
Lyder godt :) Så vil jeg ikke gøre en større sag ud af det i denne omgang.
Man er jo bare vant til, at få noget, der rent faktisk også ser nyt ud, også selvom det skal pakkes væk i et kabinet ;)
#5 Jeg er helt enig.
Jeg undrede mig også indtil jeg pakkede nummer 2 op.
Tilføjer lige billede så du kan se det også er tilfældet her.
Jeg undrede mig også indtil jeg pakkede nummer 2 op.
Tilføjer lige billede så du kan se det også er tilfældet her.
#8 Det' godt :)
Glæd dig til at få disken igang så :)
SÅ er din dag først reddet.
Hint til at det selvfølgelig bare virker, og man kan virkelig mærke performanceforbedring hvis man kommer fra en ikke SSD disk.
Glæd dig til at få disken igang så :)
SÅ er din dag først reddet.
Hint til at det selvfølgelig bare virker, og man kan virkelig mærke performanceforbedring hvis man kommer fra en ikke SSD disk.
Det er min første SSD, så jeg er meget spændt på, hvad der sker. Den bliver taget i brug lørdag, når jeg kommer hjem fra København...
Inden skal der lige overståes en eksamen, hvorefter jeg skal i Tivoli med damen og høre Jamie Cullum, så har ikke tid til at lave et nyt system før jeg kommer hjem :)
Det er min første SSD, så jeg er meget spændt på, hvad der sker. Den bliver taget i brug lørdag, når jeg kommer hjem fra København...
Inden skal der lige overståes en eksamen, hvorefter jeg skal i Tivoli med damen og høre Jamie Cullum, så har ikke tid til at lave et nyt system før jeg kommer hjem :)
Avenger- (10) skrev:Inden skal der lige overståes en eksamen, hvorefter jeg skal i Tivoli med damen og høre Jamie Cullum, så har ikke tid til at lave et nyt system før jeg kommer hjem :)
Drop det !
MY SSD ROCKS !
#12 Lige på midten af fronten :P
Så er det da i hvert fald ikke til at tage fejl af at der sidder en SSD i :P
Så er det da i hvert fald ikke til at tage fejl af at der sidder en SSD i :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.