mboost-dp1

Rigtig god gaming laptop

Gå til bund
Gravatar #1 - jakob1482
16. mar. 2011 13:11
Hej.
Jeg har kigget lidt på nogle gaming laptops, men har bare ikke kunne finde den rette.
Jeg har bestemt mig maks. at bruge 16000kr på den.
Helst med Nvidia GTX 485m som skulle være det nyeste og bedste inden for grafikkort til laptops.
Men er der nogle der vil hjælpe mig med at finde mig en skide god gaming laptop??
På forhånd tak :)
Gravatar #2 - Slettet Bruger [153701108]
16. mar. 2011 13:14
Køb billig laptop til 4000
køb god gamer til 12000

Meget meget bedre, holdbart og effektivt
Gravatar #3 - Qw_freak
16. mar. 2011 13:24
Din avatar ligner en pik..

Bestil en herfra.. for en standard udgave med 485m blir prisen ca 16k
Gravatar #4 - Thalion
17. mar. 2011 17:32
in before terra rant!

Ellers er jeg enig med #2, har aldrig set en "gaming" bærbar der er behagelig at bruge over længere tid. Den der alt det varme sidder lige under dine hænder ting er virkelig træls.

Og så synes jeg man burde omdøbe 17"+ bærbare til desktop replacement. Der er vel ingen der slæber rundt på dem?
Gravatar #5 - Sanity
17. mar. 2011 17:56
Det kan nu godt lade sig gøre.

Jeg har en to et halvt år gammel 15" laptop som stadig gør det rimelig godt (den er godt nok til rep lige nu :S) Jeg har ikke købt den fordi jeg skulle game, men til at lave 3d, photoshop etc.
Med et 9800gt kort og p9500 processor følger den stadig ganske godt med til gaming på trods af alderen, og med en ekstern skærm er man godt kørende.

Jeg forstår godt man ikke gider have en ordentlig klods af en stationær stående, især hvis man er studerende med begrænset plads i sit hjem.

Det er dog svært svært at finde en laptop der lever op til de krav man har, især fordi det tager noget tid fra de nye komponenter er i produktion til der kommer en laptop der indeholder det man gerne vil have, og i mellemtiden er der noget nyere og bedre på trapperne, det er det frustrerende ved det.

Prøv evt. at browse lidt rundt på det her forum :
De er ikke lige så fascistoide som newz generelt er ;)

Min laptop er af mærket Clevo, som er rimelig hurtige til at komme ud med laptops indeholdende det nyeste hardware. Men de har også deres mangler. Men kig lidt rundt på det forum i linket, der finder du nok bedre hjælp end her.
Gravatar #6 - Qw_freak
18. mar. 2011 07:26
Sanity (5) skrev:

Prøv evt. at browse lidt rundt på det her forum : Du mangler et navn til dit link...
De er ikke lige så fascistoide som newz generelt er ;)

fixad.

Var det fascistoid nok for dig HVA?
Gravatar #7 - Sanity
18. mar. 2011 10:18
Hehe, tak :)

notebookreview.com
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login