mboost-dp1
Så skal der, muligvis, købes smartphone
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
SE vivaz / HTC desire eller HTC HD2.
Jeg har lige haft min fætters HTC desire i hånden og synes den var rigtig nice.
Når jeg ser på HD2 og desires specifikationer kan jeg ikke rigtig se nogle iøjenfaldende forskelle, ud over prisen.
Ved desire fremhæver de at det er en AMOLED skærm, men skriver ikke noget om typen på HD2 (åbnede øjnene "tft")
Nogen der kender begge telefoner og kan fortælle de mest nævneværdige forskelle?
SE vivaz har jeg overvejet lidt, for jeg har altid været SE fanboi, men har ikke haft den i hånden, så jeg ved ikke rigtig hvordan den er.
Jeg havde en Satio i hånden, og synes den virkede langsom når man navigerer rundt i menuerne.
Nogen der har haft en vivaz i hånden og kan fortælle lidt om den?
Umiddelbart hælder jeg til en HTC desire, men nu må vi se.
Jeg har lige haft min fætters HTC desire i hånden og synes den var rigtig nice.
Når jeg ser på HD2 og desires specifikationer kan jeg ikke rigtig se nogle iøjenfaldende forskelle, ud over prisen.
Ved desire fremhæver de at det er en AMOLED skærm, men skriver ikke noget om typen på HD2 (åbnede øjnene "tft")
Nogen der kender begge telefoner og kan fortælle de mest nævneværdige forskelle?
SE vivaz har jeg overvejet lidt, for jeg har altid været SE fanboi, men har ikke haft den i hånden, så jeg ved ikke rigtig hvordan den er.
Jeg havde en Satio i hånden, og synes den virkede langsom når man navigerer rundt i menuerne.
Nogen der har haft en vivaz i hånden og kan fortælle lidt om den?
Umiddelbart hælder jeg til en HTC desire, men nu må vi se.
En stor forskel på HD2'eren og Desiren er os'et - HD2'eren kører Winmobile mens Desiren er med Android.
Smut ned i en 3-butik. Jeg var ved en 3-stander, hvor man kunne røre ved en Vivaz og en Vivaz-mini af en slags.
"Så skal der, muligvis, købes smartphone"
=
iPhone 4. :P
"Så skal der, muligvis, købes smartphone"
=
iPhone 4. :P
kinaholm (2) skrev:En stor forskel på HD2'eren og Desiren er os'et - HD2'eren kører Winmobile mens Desiren er med Android.
Ja det helt klart forskel på Winmobile og Android, da windows er lidt ældrer en android og kan føles en kende gammel hvorimod android er lidt mere friskt, og selvfølgelig har android et langt større App udvalg.
Men siden du er en SE fan har du overvejet Xperia X10?
#3 Jeg vil hellere bekende mig en eller anden tåbelig religion end jeg vil have noget fra apple, no offence.
Har set X10'eren, men vil gerne have LED skærm og tror også jeg vil savne multitouch, bl.a. den der zoom funktion.
Desuden supporterer HTC'en 32 gb hukommelse hvor X10'eren supporterer 16.
Det bliver sgu nok en desire.
Har set X10'eren, men vil gerne have LED skærm og tror også jeg vil savne multitouch, bl.a. den der zoom funktion.
Desuden supporterer HTC'en 32 gb hukommelse hvor X10'eren supporterer 16.
Det bliver sgu nok en desire.
holmen (5) skrev:men vil gerne have LED skærm
Eftersom der ikke er nogen vildt gode argumenter for LED skærm sådan ligenu giver det ingen mening.
Desire har kun svagt bedre end Milestone mht til skærm. men det kommer på bekostning af at Desire er ringere udendørs i sollys.
At den bruger mindre strøm er en bagatel.
holmen (5) skrev:Desuden supporterer HTC'en 32 gb hukommelse hvor X10'eren supporterer 16.
På papiret ja. har tit oplevet at har kunne smække større kort i end hvad der stod på kassen.
holmen (7) skrev:Har jeg aldrig oplevet.
At den type skærm bruger mindre strøm er ikke en bagatel, det er vigtigt. JO LÆNGERE LEVETID, JO BEDRE.
ja sikkert. men hvis det betyder 1 times længere levetid har det intet at sige ^^ på de 3 steder jeg bruger mest tid, har jeg en oplader. Men ok det er også nemmere når ens telefon bare kan smækkes i en dock når man kommer hjem,
Vivaz har ikke multitouch, hvis du skal bruge en mobil til at ringe skrive og skyde skide gode billeder er vivaz valget, ellers er den ikke noget for dig :)
husk den kører med symbian, så det er der ikke super meget SE over.
husk den kører med symbian, så det er der ikke super meget SE over.
'holmen (9) skrev:En ting jeg godt kan li' ved den er at man selv kan vælge om det skal være et qwerty tastatur eller den almindelige "mobil-tastatur
Ligesom alle de andre så ^^
Iphone har ikke "telefon" tastatur, men kun qwerty så vidt jeg ved.
Vivaz har både alm. tlf og qwerty
Vivaz har både alm. tlf og qwerty
holmen (12) skrev:Synes også det er fundamentalt at de skal kunne det.
synes jeg så ikke ^^ qwerty er meget hurtigere og mere effektivt. det er kun et problem for dem der har svært ved at vænne sig til noget "nyt"
Har din 3310 touch da?
^^
qwerty vs abc
korte, kendte ord = abc winrar
lange, sjældent brugte ord = qwerty
Min telefon har mekanisk qwerty :P vi må lige tage en dyst en dag.
^^ <- <½sek
^^
qwerty vs abc
korte, kendte ord = abc winrar
lange, sjældent brugte ord = qwerty
Min telefon har mekanisk qwerty :P vi må lige tage en dyst en dag.
^^ <- <½sek
Fordi autocomplete og korrektur er for sissy's der med tiden vil glemme hvordan man staver. ^^
Men det gælder ikke for android at de ord man bruger bliver gemt. ihvertfald ikke på min telefon.
Men det er vel smag behag sådan på bundlinien.
min hånd er vant til qwerty og derfor føler jeg det går hurtigere :)
Men det gælder ikke for android at de ord man bruger bliver gemt. ihvertfald ikke på min telefon.
Men det er vel smag behag sådan på bundlinien.
min hånd er vant til qwerty og derfor føler jeg det går hurtigere :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.