mboost-dp1
Sælger billig pc !!! :D
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
HP Pavilion dv7-6c10so
Hej sælger denne super hurtige HP bærbar som pga. Dens indhold af ram, processor, grafikkort, harddisk og en masse andre gode ting køre derudaf med 400 km/t. Jeg har opgraderet til Windows 8 og den starter hurtigt op og syresystemet er meget brugervenligt i følge mig. Der er en processor på 1.7 ghz. AMD a6, og pga. dens 4 processor kerner er det en af de bedste processorer jeg har kørt med... Der er installeret office 2010 på den. Den er i super stand ingen ridser eller noget at komme efter. Jeg har kvittering fra elgiganten og reklamationsretten er der 1 år tilbage af. Håber i skriver :-)
8 gb ram
750 gb harddisc
5000 kr.
Mobil:61720419
Sælges på amager
Hej sælger denne super hurtige HP bærbar som pga. Dens indhold af ram, processor, grafikkort, harddisk og en masse andre gode ting køre derudaf med 400 km/t. Jeg har opgraderet til Windows 8 og den starter hurtigt op og syresystemet er meget brugervenligt i følge mig. Der er en processor på 1.7 ghz. AMD a6, og pga. dens 4 processor kerner er det en af de bedste processorer jeg har kørt med... Der er installeret office 2010 på den. Den er i super stand ingen ridser eller noget at komme efter. Jeg har kvittering fra elgiganten og reklamationsretten er der 1 år tilbage af. Håber i skriver :-)
8 gb ram
750 gb harddisc
5000 kr.
Mobil:61720419
Sælges på amager
"1.7 ghz. AMD a6"
Seriously???
Det kunne være interessant med specs på grafikkort, når du bruger det som salgsargument.
+ billig er nok ikke ordet, når vi snakker om 5000 kr.
+ den starter ikke hurtigt op med en 750 gb harddisk (går ud fra at det ikke er SSD, da det ville være latterligt dyrt)
+ salgsgrund gør dig mere pålidelig/ærlig i folks øjne
Seriously???
Det kunne være interessant med specs på grafikkort, når du bruger det som salgsargument.
+ billig er nok ikke ordet, når vi snakker om 5000 kr.
+ den starter ikke hurtigt op med en 750 gb harddisk (går ud fra at det ikke er SSD, da det ville være latterligt dyrt)
+ salgsgrund gør dig mere pålidelig/ærlig i folks øjne
Jeg må virkelig undres over, de der 400 km/t.
Og hvem pokker er ham gutten, siden det betyder noget, hvad han mener om Windows 8?
Og hvem pokker er ham gutten, siden det betyder noget, hvad han mener om Windows 8?
det bedste er vel, at han iflg kvitteringen har givet 6000 for et år siden, det er ikke meget afskrivning der har været på den computer :P
Lol...den nye xperia Z extreem...har en bedre cpu end hans bærbar har...og den koster kun 4500 og normal versionen har en 1,5 quard core istedet og koster 3300....jus saying
#10 Men er der et ordentligt og tidssvarende syresystem med?
yep den kan holde til at dykke i det indtil 200m dybte..!!!
yep den kan holde til at dykke i det indtil 200m dybte..!!!
Hvad fanden har et syresystem at gøre med om den kan dykke eller ej o_O
Jeg er træt. Byder 555 og en liter Naturmælk fra Tingle'
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.