mboost-dp1
Server?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Vis du hoster en neverwinter night server, så nej.
Vis du ligger spillet ud så folk kan hente det, så er det ulovligt og du kan blive retsforfulgt
Vis du ligger spillet ud så folk kan hente det, så er det ulovligt og du kan blive retsforfulgt
Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår dig rigtigt.. men du vil lave en tro kopi af Baldurs Gate, Neverwinter Night og Demon Stone (?) i NWN2's map-editor?
Det tror jeg ikke du må. Jeg tvivler på, folkene bag de ovennævnte spil vil være ret glade for, at du bruger deres arbejde på den måde.
Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår dig rigtigt.. men du vil lave en tro kopi af Baldurs Gate, Neverwinter Night og Demon Stone (?) i NWN2's map-editor?
Det tror jeg ikke du må. Jeg tvivler på, folkene bag de ovennævnte spil vil være ret glade for, at du bruger deres arbejde på den måde.
hvorfor tror du at folk vil give dig penge for at kunne få lov til at spille på din server?
så vidt jeg kan se findes der masser af servers, som alle nok er gratis at spille på
http://www.gamesites200.com/nwn/
hvorfor tror du at folk vil give dig penge for at kunne få lov til at spille på din server?
så vidt jeg kan se findes der masser af servers, som alle nok er gratis at spille på
http://www.gamesites200.com/nwn/
5#Jer tro at folk stop med spil 2D spil og få at hylle folkene bag de ovennævnte spil og folkene bag Demon stone også Musike fra disse spil som ikke skal gå i glamme, disse spil eller Forgotten Realms spil som er udkom gemen tiderne og
ps Jeg ville betale hvis det være bygge men det er der ikke
ps Jeg ville betale hvis det være bygge men det er der ikke
[Flame]
For pokker, Sir Night! En stavefejl eller to per linie er acceptabelt i et forum, men *dine* indlæg er grotæske! Skriv engelsk, hvis det går bedre.
[/Flame]
OT:
Jeg tror at du spørger efter hele abandonware-konceptet. Og svaret er: Nej, du må ikke lægge spil, kunst, musik, film, noder, whatever ud på en server, så folk kan få glæde af dem. Heller ikke hvis de er meget gamle.
For pokker, Sir Night! En stavefejl eller to per linie er acceptabelt i et forum, men *dine* indlæg er grotæske! Skriv engelsk, hvis det går bedre.
[/Flame]
OT:
Jeg tror at du spørger efter hele abandonware-konceptet. Og svaret er: Nej, du må ikke lægge spil, kunst, musik, film, noder, whatever ud på en server, så folk kan få glæde af dem. Heller ikke hvis de er meget gamle.
Hvis du spøger til at videresælge (eller gen-sælge) gamle værker, så skal du naturligvis have en aftale i stand, med den oprindelige copyright-indehaver.
Dette er i nogle tilfælde forsimplet af, at den oprindelige copyright-indehaver, allerede har sagt god for at folk gør med deres værker som de vil. (Abandonware) Men det kræver stadigvæk at du aktivt opsøger denne information hos de enkelte.
Så det korte svar er: Nej.
Dette er i nogle tilfælde forsimplet af, at den oprindelige copyright-indehaver, allerede har sagt god for at folk gør med deres værker som de vil. (Abandonware) Men det kræver stadigvæk at du aktivt opsøger denne information hos de enkelte.
Så det korte svar er: Nej.
Hvis sagen er, at du allerede har fundet en masse verificeret abandonware, så må du gerne lægge dette ud på en server. Du må dog (sandsynligvis) ikke tage penge for værkerne. Men du må godt tage penge for "adgang til serveren" eller lignende.
Dog en lille advarsel. Der findes allerede en masse gratis-sites med abandonware.
Dog en lille advarsel. Der findes allerede en masse gratis-sites med abandonware.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.