mboost-dp1

Ska man kunne tænde en PSU selvom den ikke er tilsluttet PC?

Gå til bund
Gravatar #1 - lolage
10. okt. 2008 13:47
Hej,

modtog min PSU idag og ville høre noise level. Jeg satte den til i en kontakt og tændte på den lille knap der sidder bag på PSUen (og havde selvf stikket sat i PSUen). Intet skete. SKAL den være tilsluttet en computer før den tænder og er igang? Eller har jeg fået mig en defekt en..

Det er en Toughpower 750W (modulær).

- På forhånd tak.
Gravatar #2 - 3214N
10. okt. 2008 13:52
Nej, det du oplever er helt normalt. Den skal have signal fra MB, før den tænder. Du kan også kortslutte et par wires, og opnå samme effekt - altså at den tænder.

Her er lidt info:
http://www.gideontech.com/content/articles/196/1
Gravatar #3 - lolage
10. okt. 2008 13:57
Okay.. det vil jeg så ikk :b.. men tak, så ved jeg da den ikk er defekt. Håbede bare at høre noise level uden system tændt. Så nemlig på youtube et review af Corsair HX620 som altså tændte selvom ingen kabler var forbundet til noget.
Gravatar #4 - cjoey
10. okt. 2008 14:08
du skal bare kortslutte den grønne og den sorte ledning ved siden af i stikket til bundkortet.

Edit: sorry, jeg tjekkede ikke linket før jeg postede...
Gravatar #5 - lolage
10. okt. 2008 14:54
Er det bare at plugge den ud og ind?.. Ellers behøver jeg ikk.
Gravatar #6 - cjoey
10. okt. 2008 14:55
Nej, du skal holde forbindelsen - når du fjerner den slukker den igen
Gravatar #7 - lolage
10. okt. 2008 14:57
:/ .. Springer jeg over.. må bare lige plugge den til MB så og høre hurtigt uden det andet hardware tændt. :)

Men tak for infoen.
Gravatar #8 - cjoey
10. okt. 2008 15:01
no problem, jeg plejer bare at gøre det med en lang tang, der er ingen problemer i det ellers.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login