mboost-dp1
Smeltede usbsticks fra kingston og corsair!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Nu er jeg godt gal i skralden, er det virkelig sådan at usb sticks kun må sidde i en maskine max en time af gangen?
nu er det 4. gang (med forskellige sticks) at den er smeltet i maskinen.
Det drejer sig om:
Data traveler på 8Gb (som er blevet så varm indeni at plasticken på ydersiden er smeltet og den virker nu ikke længere, har sat i maskinen i lidt over en time, dette skete på min bærbare fra HP
En 16gb, husker ikke navnet på den, var så varm at man ikke kunne røre den uden at brænde sig på den, efter et par timer i en Mac.
Corsair flash voyager 16Gb, blev meget varm efter et par timer i en stationær, og virkede derefter ikke
og nu, har jeg lige hevet en smeltet Kingston datatraveler 150 64GB ud af min nye stationære, og sticken virker ikke længere.
Er der andre der har været uheldige med sticks som går i smadder af at blive brugt til det de er beregnede til? eller er det virkelig bare sådan en dims man har hængende i en snor rundt om halsen? :S
Det skal siges, ingen af mine computere lider af overophedning, der ligger problemet ikke.
Må de virkelig ikke bruges særlig lang tid af gangen ?
nu er det 4. gang (med forskellige sticks) at den er smeltet i maskinen.
Det drejer sig om:
Data traveler på 8Gb (som er blevet så varm indeni at plasticken på ydersiden er smeltet og den virker nu ikke længere, har sat i maskinen i lidt over en time, dette skete på min bærbare fra HP
En 16gb, husker ikke navnet på den, var så varm at man ikke kunne røre den uden at brænde sig på den, efter et par timer i en Mac.
Corsair flash voyager 16Gb, blev meget varm efter et par timer i en stationær, og virkede derefter ikke
og nu, har jeg lige hevet en smeltet Kingston datatraveler 150 64GB ud af min nye stationære, og sticken virker ikke længere.
Er der andre der har været uheldige med sticks som går i smadder af at blive brugt til det de er beregnede til? eller er det virkelig bare sådan en dims man har hængende i en snor rundt om halsen? :S
Det skal siges, ingen af mine computere lider af overophedning, der ligger problemet ikke.
Må de virkelig ikke bruges særlig lang tid af gangen ?
Det lyder meget mystisk, jeg har 4-5 USB sticks fra 4 til 32GB, ingen af dem har så meget som været håndvarme under brug, selv om de tit har siddet i flere dage af gangen.
Har haft usb-stiks som har siddet inde i et kabinet i en rimelig varm computer, hvor de så har siddet i 5-6 dage ad gangen, og aldrig oplevet det.. Har eller aldrig været ude for, at andre har prøvet det.
Men hvis de er under 6 måneder gamle, og købt i DK, så ville jeg da bare kontakte forretningen hvor de er købt og forlange en ny.. Hvis du altså mener du har håndteret dem korrekt, selvom det vel ikke rigtigt er muligt ikke at håndtere en usb korrekt...?
Men hvis de er under 6 måneder gamle, og købt i DK, så ville jeg da bare kontakte forretningen hvor de er købt og forlange en ny.. Hvis du altså mener du har håndteret dem korrekt, selvom det vel ikke rigtigt er muligt ikke at håndtere en usb korrekt...?
altså de var jo så billige at det ikke er værd at bruge penge på benzin, så er det billigere at blive hjemme
dog tar jeg lige ind med datatraveler 150, den er sgu for dyr til ikke at få byttet.
Men nej tror da ikke jeg har håndteret dem forkert, altså at sætte dem ind i stikket kan vel ikke gøres forkert :p eller jo, men det kræver vold så
dog tar jeg lige ind med datatraveler 150, den er sgu for dyr til ikke at få byttet.
Men nej tror da ikke jeg har håndteret dem forkert, altså at sætte dem ind i stikket kan vel ikke gøres forkert :p eller jo, men det kræver vold så
^^, nej de er jo heller ikke lange nok til at røre sukkeret på bunden ud i kaffen, sigh lorte sticks
#12 Jeg har hørt meget, men aldrig om et USB stick som er gået fallit.
Faktisk vidste jeg slet ikke at USB sticks var økonomisk solvente.
Pointe: Skriv dog på dansk hele vejen, eller engelsk hele vejen.
Det der danglish hjælper i hvert fald ikke på forståelsen og det lyder dumt.
Pointe: Skriv dog på dansk hele vejen, eller engelsk hele vejen.
TrolleRolle (13) skrev:#12 Jeg har hørt meget, men aldrig om et USB stick som er gået fallit.
TrolleRolle (13) skrev:Skriv dog på dansk hele vejen, eller engelsk hele vejen.
??
Ja gu er mine sticks da broke når de er smeltede, men det kan sgu ikke passe at alle 5 usb indgange i min bærbar overopheder usb sticks plus alle 8 usb indgange i den stationære gør det sammen.
Er stoppet med at bruge usb sticks nu, min 1tb eksterne kan godt klare det meste :p og så kan den faktisk godt være i min baglomme
Ja gu er mine sticks da broke når de er smeltede, men det kan sgu ikke passe at alle 5 usb indgange i min bærbar overopheder usb sticks plus alle 8 usb indgange i den stationære gør det sammen.
Er stoppet med at bruge usb sticks nu, min 1tb eksterne kan godt klare det meste :p og så kan den faktisk godt være i min baglomme
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.