mboost-dp1
Søges: Batteri til Lenovo X300
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg søger et batteri til konens laptop.
Hun har en Lenovo X300 type 6477-17G men batteriet er efterhånden kun til 15 minutter.
Jeg har fundet et kopibatteri men har hørt en fugl synge om at de ikke altid virker hvis de ikke er originale.
Alternativet er måske den her.
Hvad siger i?
Hun har en Lenovo X300 type 6477-17G men batteriet er efterhånden kun til 15 minutter.
Jeg har fundet et kopibatteri men har hørt en fugl synge om at de ikke altid virker hvis de ikke er originale.
Alternativet er måske den her.
Hvad siger i?
http://www.ebay.co.uk/itm/6-Cell-Battery-For-Lenov...
pris ca. 210 kr... betydelig billigere end Dk priser
Køb et originalt batteri, det andet kommer du til at fortryde og jeg taler af erfaring fra min X201, hvor jeg købte et kinøjser batteri der slet ikke kunne holde hvad de havde lovet. Skiftede til et originalt 9 cellers, det spiller med mellem 7-10 timer alt efter forbruget.
Spørgsmålet er vel egentlig også om det overhovedet kan betale sig at jagte et batteri hvis prisen for et originalt batteri ligger omkring 1000,-.
fe950 (3) skrev:http://www.ebay.co.uk/itm/6-Cell-Battery-For-Lenovo-IBM-ThinkPad-X300-X301-Series-Laptop-UK-FAST-SHIP-/181205831168?pt=UK_Computing_LaptopsAccessories_LaptopBatteries&hash=item2a30b58e00
Dog et kopi batteri, eller som de skriver på siden: "100% original manufacturer compatible"
(Kan godt være at jeg tager fejl, men formuleringen er lidt sjov)
Med en pris på 210 + fragt er det næsten værd at prøve. Til den pris er det ikke det store tab hvis den kun holder et par timer. Dt er trods alt bedre end de 15 minutter den kan trække nu.
Så kom batteriet #3 linkede til.
Indtil videre virker det fint med en lille advarsel om at det ikke er et originalt batteri.
Indtil videre virker det fint med en lille advarsel om at det ikke er et originalt batteri.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.