mboost-dp1
Søges: Grafikkort med 2 Displayporte
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Njet! Det er den billigste jeg kan finde. Men det gør heller ikke noget hvilken chip der sidder på den, da den bare skal trække nogle grafer'n'stuff.
Det er til en Lenovo A70, som er købt hos ATEA sammen med et par DisplayPort skærme, med forudsætning for at begge dele kunne køre via DisplayPort. Men PC'en er kun udstyret med VGA. Så vi har nu en sælger hos ATEA der klør sig lidt i hovedbunden, da der var defineret DisplayPort i reklamen.
Det er til en Lenovo A70, som er købt hos ATEA sammen med et par DisplayPort skærme, med forudsætning for at begge dele kunne køre via DisplayPort. Men PC'en er kun udstyret med VGA. Så vi har nu en sælger hos ATEA der klør sig lidt i hovedbunden, da der var defineret DisplayPort i reklamen.
Penge retur tak ATEA :)
Spurgte bare da jeg også snart skal ud og have et ligende kort. Dog ikke Quadro.
Spurgte bare da jeg også snart skal ud og have et ligende kort. Dog ikke Quadro.
Norrah (6) skrev:Hvorfor ikke bare købe et DVI -> displayport kabel?
Atea har solgt manden et produkt, der lider af en væsentlig mangel, amirite?
Undskyld mig, min gode mand, men til helvede med alle tanker og bekymringer om prisen. De har bare at acceptere regningen ifm. købet af det nye SUPER-DUBER QUADRO 3000+ VOLDSOMT MANGE CHROMFARVEDE HEATPIPES-grafikkort, ellers kan de godt vinke farvel til en god kunde og fremtidig omsætning.
Amirite?
ATEA har solgt et produkt der har en væsenligt mangel ifht. reklamen. ATEA har nu muligheden for at lade handlen gå tilbage, eller komme med en løsning på den manglende port. De kan komme med et grafikkort med en enkelt DP, da ønsket om at sætte to skærme til ikke var luftet for ATEA. Vi regnede med at DP var onboard, og så kunne vi sætte et ekstra i. Så derfor har jeg en interesse i at finde et billigt dual-DP kort, som vi kan presse dem lidt med.
800 kr. ex moms, er vel heller ikke galt for et GPU med 2x DP.. Er selvfølgelig af betydning hvor meget du har betalt for computeren, men når det er ATEA, så tænker jeg at det garanteret er 7x den faktiske pris..
Norrah (12) skrev:#9 Ufattelig så kæphøj man bliver af at få en bachelor i statskundskab. Det må næsten kunne forklare den politiske farce.
Skrankepave til benene. Skrankepave til benene.
(... og ond konsulent. Jeg arbejder bl.a. for CO2-industrien, begge sider, og tobaksindustrien. Vi mangler bare våbenindustrien, så er min oplæring som Dark Wader Junior i hus)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.