mboost-dp1
SSD til macbook pro
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Tak for de hurtige svar.
Har kigget lidt på X25. overvejer kraftigt X25 - 120 gb.
Den har dog kun 70 mbps skrivehastighed mod de 100 mbps som 160 versionen har, er det værd at ofre 1000 kr ekstra på den når nu jeg kan klare mig med 120 gb?
Er det sikkert at denne passer i en mac? ved ikke om de køre med standart mål?
Ang trim support så er det vel noget der kommer i næste version af osx? Hvis ikke er der så andre diske jeg skal overveje i stedet?
Har kigget lidt på X25. overvejer kraftigt X25 - 120 gb.
Den har dog kun 70 mbps skrivehastighed mod de 100 mbps som 160 versionen har, er det værd at ofre 1000 kr ekstra på den når nu jeg kan klare mig med 120 gb?
Er det sikkert at denne passer i en mac? ved ikke om de køre med standart mål?
Ang trim support så er det vel noget der kommer i næste version af osx? Hvis ikke er der så andre diske jeg skal overveje i stedet?
Okay er dette preformance tab permanent? Har læst at nogle samsung diske skulle have en form for TRIM funktion indbykket i hardwaren så den virkede uden at os nødvendigvis understøtter det, nogen der kender til disse diske?
Det kan dog godt være at jeg skal slå koldt vand i blodet og vente med at købe ssd indtil Apple Osx understøtter TRIM.
Det kan dog godt være at jeg skal slå koldt vand i blodet og vente med at købe ssd indtil Apple Osx understøtter TRIM.
Efter at have læst noget mere omkring ssd og osx, er jeg kommet frem til Sandforce controlleren har så god en garbage collection, at der ikke sker noget væsentligt preformance tab, på et os der ikke understytter TRIM.
Derfor har jeg valgt at finde mig sådan en. Efter en del søgen stod valget mellem Corsair Force Series F120 og OCZ Vertex 2.
Mit valg er faldet på OCZ Vertex 2, og den er nu bestilt.
Derfor har jeg valgt at finde mig sådan en. Efter en del søgen stod valget mellem Corsair Force Series F120 og OCZ Vertex 2.
Mit valg er faldet på OCZ Vertex 2, og den er nu bestilt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.