mboost-dp1

Strømforsyning til TV

Gå til bund
Gravatar #1 - BOversoe
27. feb. 2010 16:22
Hejsa

Jeg har fået et ældre Phillips TV af mine svigerforældre, men der er dog ingen strømforsyning til. Så nu ville jeg ud og købe mig en til den, men jeg er ikke helt sikker på hvordan og hvorledes jeg gør det bedst. Jeg vil helst undgå fejlkøb.

Tvet skal bruge en 12VDC / 5A strømforsyning. Nogen der ved hvor sådan en kan skaffes, og helst til mest rimelige penge?

Mvh Benjamin
Gravatar #2 - Jakob Jakobsen
27. feb. 2010 16:26
kan det nok ikke gøres billigere.
Gravatar #3 - BOversoe
27. feb. 2010 16:27
Vil fortrække at det er fra en dansk butik. Selvom det ser utroligt billigt ud!
Gravatar #4 - Jakob Jakobsen
27. feb. 2010 16:30
Så er dette nok prisen.
Gravatar #5 - BOversoe
27. feb. 2010 16:31
Nu står der at fjernsynet bruger 43W, og de fleste af de her strømforsyninger leverer 60W. Det er intet problem vel? Sorry, hvis det er dumt spurgt ;)
Gravatar #6 - Jakob Jakobsen
27. feb. 2010 16:35
Nej, så længe strømforsyningen kan levere mere end fjernsynet skal bruge (I Watt og Ampere, ikke Volt), er det lige meget. Spændingen (Volt) skal være den samme og strømmen (Ampere) og effekten (Watt) skal minimum være det samme som dit fjernsyn forbruger.
Gravatar #7 - BOversoe
27. feb. 2010 16:36
okay.. Så kan det jo faktisk være jeg har en gammel adapter liggende et sted, der kan levere det jeg skal bruge... Mange tusinde tak for hjælpen. =)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login