mboost-dp1
surround fra Toshiba Satellite
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej
Har fået at vide at min computer kan sende 5.1 ud gennem jackstik fordi den understøtter digital lydudgang (men er ikke sikker)
Jeg har investeret i følgende http://av-connection.dk/?PGr=772&ML=806 som også virker fint på min computer den lyser i hvert fald rødt og den passer sammen med mit optiske lydkabel og mit samsung anlæg, men hvordan får jeg det til at passe sammen og kan jeg overhovedet det eller SKAL jeg bruge HDMI udgangen, som er lidt nederen eftersom mit anlæg ikke har HDMI indgang kun udgang...
Har fået at vide at min computer kan sende 5.1 ud gennem jackstik fordi den understøtter digital lydudgang (men er ikke sikker)
Jeg har investeret i følgende http://av-connection.dk/?PGr=772&ML=806 som også virker fint på min computer den lyser i hvert fald rødt og den passer sammen med mit optiske lydkabel og mit samsung anlæg, men hvordan får jeg det til at passe sammen og kan jeg overhovedet det eller SKAL jeg bruge HDMI udgangen, som er lidt nederen eftersom mit anlæg ikke har HDMI indgang kun udgang...
andeo (3) skrev:Ja, jeg kan godt se det ikke er helt godt skrevet det der oppe.
Mit problem er at jeg ikke kan få Surround igennem DvDrips eller BluRayRips, men spørgsmålet er om det overhovedet er muligt.
Men du kan godt få surreund når det ikke er rips men originale medier?
#5 BluRay Rips.. skyldes nok at du kører med et HD lydformat, sikre dig det "kun" er op til DTS, og ikke noget som TrueHD og DTS-HD MA.
DVD rips, sikre dig det er det rigtige lydspor, "ripperen" kan havde valgt kun at tage et 2.0 lydspor med, og så sablet de rigtige DD 5.1 lydspor.
"Har du indstillet den til at kører SPDIF?"
Hvilken afspiller bruger du? Så kan jeg nemmere guide dig igennem.
DVD rips, sikre dig det er det rigtige lydspor, "ripperen" kan havde valgt kun at tage et 2.0 lydspor med, og så sablet de rigtige DD 5.1 lydspor.
"Har du indstillet den til at kører SPDIF?"
Hvilken afspiller bruger du? Så kan jeg nemmere guide dig igennem.
Jeg har efter et par timer fået WMP til at benytte Dolby Digital igennem AC3 filteren, men nu mangler jeg blot at få det samme til at ske gennem VLC, hvor jeg kan styre AspectRatio også...
Nogen hjælp?
Min afspiller er min bærbare computer: Toshiba Satellite A300D PSAKCE
Jeg har efter et par timer fået WMP til at benytte Dolby Digital igennem AC3 filteren, men nu mangler jeg blot at få det samme til at ske gennem VLC, hvor jeg kan styre AspectRatio også...
Nogen hjælp?
Min afspiller er min bærbare computer: Toshiba Satellite A300D PSAKCE
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.