mboost-dp1
Synology DS409Slim, Erfaringer med
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg har en cs407e, med to 1TB diske i, så den kan godt tage diske over 500GB, men om din kan kan jeg ikke lige sige, ville tro det, men deres spec side siger noget andet http://www.synology.com/enu/products/DS409slim/spe...
Vis de fåes i de størrelser kan jeg ikke se hvor den ikke skulle kunne tage dem. Den kan jeg købte min stod der også at den kun kunne tage 1TB diske, men der står 2TB idag.
Jonasee (2) skrev:Jeg har en cs407e
har denne med 2x2TB diske i..
deres produkter er mega nice.. larmer lidt meget dog
Lytter lige med her, og stiller lige et side spørgsmål:
Nogle af jer Synology folk der også har en Drobo?
Jeg har selv en Syn 107+ (Sweet maskine), men da den er ved at være lige lille nok skal jeg snart have en 409 eller en Drobo, men hvad pokker skal man dog vælge...
Nogle af jer Synology folk der også har en Drobo?
Jeg har selv en Syn 107+ (Sweet maskine), men da den er ved at være lige lille nok skal jeg snart have en 409 eller en Drobo, men hvad pokker skal man dog vælge...
#15 Det er også hvad jeg er kommet frem til, men: Drobo ser altså ud til at have noget bedre fat i det med sikkerhed/raid
(så vidt jeg kan forstå kan man skifte Diske imens der er power på Drobo kassen - uden at tabe data hvis man f.eks streamer en film.
Desuden kan man bare komme en ny og større disk i hvis man begynder at løbe tør, det ser meget spændende ud....
Men jeg er stadigvæk i tvivl ;-)
(så vidt jeg kan forstå kan man skifte Diske imens der er power på Drobo kassen - uden at tabe data hvis man f.eks streamer en film.
Desuden kan man bare komme en ny og større disk i hvis man begynder at løbe tør, det ser meget spændende ud....
Men jeg er stadigvæk i tvivl ;-)
Udskifte til større disk kan syn også...
hotspare er dog forbeholdt enkelte top modeller
hotspare er dog forbeholdt enkelte top modeller
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.