mboost-dp1

TDC

Gå til bund
Gravatar #1 - ANdrew
5. jun. 2010 21:01
I disse tider har rigtig mange travlt med at kraste "vrag" på gamle tidligere stats-intitutioner som Girokontoret (nu hedder det faktisk Danske Bank), K.T.A.S. (nu hedder det TDC) osv.

Meen, jeg synes nu jeg får en god, og rimelig hurtig, behandling ved fx. TDC.

I starten havde jeg bøvl for mange år sidne med opkalds-modem. Her fik jeg råd om at fjerne alt unødigt udstyr. Det hjalp, når telefonen "hang" efter en tur på nettet.

Senere fik vi bredbånd og endnu senere bredbåndstlf. Sidstnævnte "døde" af og til hvis man ved et uheldt fik slukket for nogen af alle de nødvendige strømforsyninger, men vi fik hjælp, råd og vejledning hver gand, og man skulle ikke stå i kø mere end et par minutter. Det er jo nærmest hastighedsrekodr nu om dage!

Næstsidste skud på stammen var bredbånds-tv. Det har været lidt ustabilt i perioder, men kører nogenlunde nu.

Sidste skud på stammen var "Home Trio". Det er endda lidt billigere! Her var internettet enormt ustabilt. Til sidst tog jeg mig sammen og ringede til Hot-line. Efter ca. 2 minutter fik jeg kontakt med en ung fyr på det halve af min alder. Han mente, at en "frekvensændring" af det indbyggede trådløse netværk ville løse problemet - noget jeg kunne gøre selv og han kunne også gøre det centralt. Jeg valgte det sidste, og lige siden har internettet virket.

Så ja, måske er min regning for tlf., internet og TV dyrere end lavprisselskaberne, men jeg kan komme i tlf. kontakt med dem! Og god tnok tager det tid med rettelser til regningerne, men jeg er ikke blevet snydt endnu.
Gravatar #2 - vandfarve
5. jun. 2010 21:14
Undskyld mig, men er det dig, Conar?
Gravatar #3 - Ronson ⅍
5. jun. 2010 21:29
Der ville (næsten) ingen problemer være, hvis folk valgte selskab efter deres egne evner og ikke efter pris.
Gravatar #4 - Chewy
5. jun. 2010 22:02
@1

Hvad er din pointe?
Gravatar #5 - mvoigt27
7. jun. 2010 09:31
#4 Mesa wants free things from tdc...... eller slet skjult reklame...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login