mboost-dp1

Telia 3G-dongle?

Gå til bund
Gravatar #1 - XorpiZ
6. maj 2010 06:28
Hej

En af mine yndige kolleger har et sim-kort fra Telia, som hun har haft siddende i sin bærbare. Desværre er hendes bærbare nu gået i stykker, så hun er på udkig efter en 3G-dongle, så hun kan komme på nettet på sin stationære pc.

Telia vil have mange penge for sådan en (tror hun sagde 7-1500 kr. (?)) - kan de fås billigere et sted?
Gravatar #2 - MiniatureZeus
6. maj 2010 08:10
Kan man ikke få nogle fra dba.dk?

Jeg ved ikke med telia, men med TDC og Telenor kan du kun putte deres eget simkort i, og ville jeg tro også er tilfældet med Telias dongles, med mindre man kan sim-unlocke dem på en eller anden måde..
Gravatar #3 - XorpiZ
6. maj 2010 09:00

De er garanteret låst også. Men jeg kunne bare forestille mig, at man kunne købe nogle "standard" modems et eller andet sted :)
Gravatar #4 - madeinrussia
6. maj 2010 09:36
en billig tlf :p ?
Gravatar #5 - XorpiZ
6. maj 2010 09:38
madeinrussia (4) skrev:
en billig tlf :p ?

Huh?

Det er jo selve USB-dimsen jeg skal bruge, ikke sim-kortet.
Gravatar #6 - rasmusssen
6. maj 2010 10:03
du kan bruge mange moblier som "modem" gør det selv med min 6110
Gravatar #7 - Bundy
6. maj 2010 10:15
XorpiZ: Jeg har, med succes, smidt et simkort fra telmore i en USB dongle branded til telenor, uden problemer. Jeg skal faktisk ikke bruge den mere, men jeg er en slacker. Hvis du vil hente den i odense er den din for en hund :)
Gravatar #8 - XorpiZ
6. maj 2010 10:19
Bundy (7) skrev:
XorpiZ: Jeg har, med succes, smidt et simkort fra telmore i en USB dongle branded til telenor, uden problemer. Jeg skal faktisk ikke bruge den mere, men jeg er en slacker. Hvis du vil hente den i odense er den din for en hund :)

Det gider jeg ikke. :D hehe
Gravatar #9 - Bundy
6. maj 2010 10:23
NAh det tænkte jeg nok, og på trods af jeg arbejder 50m fra posthuset, gider jeg ikke gå derover for mindre end en plov :D
Gravatar #10 - MiniatureZeus
6. maj 2010 10:31
Bundy (9) skrev:
NAh det tænkte jeg nok, og på trods af jeg arbejder 50m fra posthuset, gider jeg ikke gå derover for mindre end en plov :D

Kan den ikke være i en almindelig konvolut?
Gravatar #11 - XorpiZ
6. maj 2010 11:18
Bundy (9) skrev:

Tror bare jeg siger pas. Det var nu også mest for at gøre hende en tjeneste, jeg spurgte rundt omkring :D
Gravatar #12 - Chewy
6. maj 2010 11:33
http://shop.telia.dk/telia/Mobilt-bredband/categor...

Ved ikke hvor de 7-1500 kommer fra.
Hvis hun er udenfor binding er det bare en simpel forlængelse..
Gravatar #13 - XorpiZ
6. maj 2010 11:58
Chewy (12) skrev:
http://shop.telia.dk/telia/Mobilt-bredband/category.dt?category=datacards&net=datacards

Ved ikke hvor de 7-1500 kommer fra.
Hvis hun er udenfor binding er det bare en simpel forlængelse..

Men det er hun ikke. :)
Gravatar #14 - Chewy
7. maj 2010 00:01
Var inde forbi Telia shoppen og snakkede med en af mine gamle kollegaer. Og han sagde 400 indenfor binding..
Gravatar #15 - fjols
7. maj 2010 04:26
Fnis, mellem 7 kr. og 1500 kr. Måske hun skulle få en lidt mere præcis pris?
Gravatar #16 - Colapusheren
7. maj 2010 08:00
Jeg har en liggende fra Oister, da jeg havde det i en periode. Aner ikke om den kan bruges til formålet, men jeg sender den gerne afsted for en flad 100-mand.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login